Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
"Amatorskie" ściganie
Autor Wiadomość

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

Marek23 napisał/a:
Bonczek napisał/a:
Wtedy będę miał już w chój chajsu i mnie to będzie yebać :faja:

Wtedy reszta będzie miał jeszcze więcej hajsu i jeszcze szybsze fury. A Ty nigdy nie wjedziesz w top 3.


My tu nadal o "amatorskim" ściganiu piszemy czy chodzi o generalkę DTM?

jeśli o "amatorskim" to (WST, SuperOES itp) to można sobie jeździć czym się chce i robić tym wyniki (co pokazała fioletowo-różowa Honda Civic - a raczej jej kierowca na Ułężu) lepszy niż dużo mocniejsze auta.

Bonczkowi gratuluje projektu i zajawki w budowaniu auta od 2 lat wg własnego pomysłu!
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

można i serią saxo jeździć ;) jednak jeśli się buduje auto kilka lat i wsadza w nie masę kasy i poświęconego czasu to ja tam chciałbym nim coś wygrać...
_________________
0-1
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

AleX_R53 napisał/a:
My tu nadal o "amatorskim" ściganiu piszemy czy chodzi o generalkę DTM?

jeśli o "amatorskim" to (WST, SuperOES itp) to można sobie jeździć czym się chce i robić tym wyniki (co pokazała fioletowo-różowa Honda Civic - a raczej jej kierowca na Ułężu) lepszy niż dużo mocniejsze auta.

To sobie zobacz co wygrywa amatorki teraz. Poza tym jak ładuję kasę to niech to bedzie szybkie, a nie kultowe.
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

AleX_R53 napisał/a:
jeśli o "amatorskim" to (WST, SuperOES itp) to można sobie jeździć czym się chce i robić tym wyniki (co pokazała fioletowo-różowa Honda Civic - a raczej jej kierowca na Ułężu) lepszy niż dużo mocniejsze auta.


filoetowo-różowa honda to ma mega krótką skrzynie, dobry zawias i opony na przodzie które trzymały jak głupie (ale zabił je w ciągu 1 sesji pomiarowej - potem zmienił i czasy były gorsze o 4-5s). kierownik też ogarnięty, ale jego samochód tylko nie wygląda. nie jest to b16, ale patentów tam jest sporo :)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

Wrazcając do "ciekawostek" z pucharów markowych, to w pierwszym roku jeździł gość (znam go prywatnie) który wstawił silnik 1.1 zamiast przepisowych 1.0.

Słabo ???

Oczywiście kłąmstwo ma krótkie nogi i dostał dyskwalfikację.

Niemniej jednak pomimo faktu że był to przeogromny przewał różnica mocowa oscylowała w granicach 10% i to już była przepaść.

W przypadku klas gdzie jedynym ograniczeniem jest pojemność podejrzewam że na starcie potrafią sie pojawić auta o mocy x i 2x startujące w tej samej klasie.

Ja popieram że start daje fun i jednym i drugim, że samodoskonalenie to podstawa tej imprezy, ba ciesze sie że są przypadki że ktoś jakąś hondą która wygląda jak paździeż leczy piękne wypolerowane "superbryki", ale w podsumowaniu ogólnym twierdze że tak diametralne różnice sprzętowe wypaczają wynik sportowy.

Dlatego ogromny SZACUNEK dla takich gości jak STF który chyba nawet na przysłowiowych "drzwiach od stodoły" robi imponujący wynik.

Ale właśnie STF ujął w jednym zdaniu kwintesencje tego problemu:
Stf napisał/a:
jeśli się buduje auto kilka lat i wsadza w nie masę kasy i poświęconego czasu to ja tam chciałbym nim coś wygrać
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

AleX
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

Marek23 napisał/a:
AleX_R53 napisał/a:
My tu nadal o "amatorskim" ściganiu piszemy czy chodzi o generalkę DTM?

jeśli o "amatorskim" to (WST, SuperOES itp) to można sobie jeździć czym się chce i robić tym wyniki (co pokazała fioletowo-różowa Honda Civic - a raczej jej kierowca na Ułężu) lepszy niż dużo mocniejsze auta.

To sobie zobacz co wygrywa amatorki teraz. Poza tym jak ładuję kasę to niech to bedzie szybkie, a nie kultowe.


Szybki Marku, wszystko zalezy od kierowcy. Czy ma on ochote wygrywac wszystko czy miec samochod dajacy MU duzo frajdy z jazdy i jakies sukcesy mozliwe do osiagniecia wlasnie tym samochodem. ZAWSZE jest ktos szybszy i z grubszym portfelem, wydaje mi sie ze nawet od Ciebie, ktory "ogarniasz". Ale nie wszyscy musza w amatorkach posiadac (jak widac po Twoich wypowiedziach) cisnienie na pudlo.

Moge wybebeszyc MINI i zrobic z niego wyscigowke (komfort i tak bedzie wiekszy niz w klasyku Mini) ale nie mam takiego cisnienia bo wystarczy mi bycie przed CTRami i Evo na WST :) wszystko jest kwestia kierowcy!
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

Mam podobne zdanie ;)

Ten temat chyba jest troszkę niekończący się bo wszystko zależy od preferencji i hierarchii ważności poszczególnych celów ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

Bonczek napisał/a:
wszystko zależy od preferencji i hierarchii


U mnie jest tak:
Ad.1 - hetero
Ad.2 - Rajdy, Wódka, Dupy
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

Marek23 napisał/a:
To Ci od razu powiem,że budowanie w oparciu o jakąś tam zajawkę, osobiste gusta to głupota. Przykład, chciałem mieć clio po lifcie, a powinienem brać ph1, które jest lepsze do sportu.


moglbym to samo napisać o mojej fieście :(
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
U mnie jest tak:
Ad.1 - hetero
Ad.2 - Rajdy, Wódka, Dupy


Ja zmieniam rajdy na szeroko pojęto motoryzacje, reszta zostaje :faja:
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Yarko 
z.. z.. z... zzzz...z z..z.z z. z...


auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Kwi 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

Panowie, praw fizyki nie da się oszukać.
Można pojechać tylko na tyle, na ile pozwala sprzęt.
Osobiście wolę brak ograniczeń w klasie, niż wałki jak to ma miejsce w "pucharach".
Zresztą nawet tam, gdzie są ograniczenia, są fury znacznie szybsze i wolniejsze.
Co do amatorskich wyścigów to każdy ma inne założenia, które kalkuluje sobie w oparciu o możliwości sprzętu i swoje, ale chyba nikt nie powie, że nie chce rywalizować o zwycięstwo i zwyciężać ;) Inaczej nie są to już wyścigi, a treningi ;)
 
 

pum 
lubie jak mnie dotykasz... tato


auto: Fryzjerskie
silnik:: 1.8
moc: 140km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Sty 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

nie wiem może jestem inny, ale wydaje mi się że zwycięstwo jest tyle warte jak mocnych masz przeciwników.
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

pumfkp napisał/a:
nie wiem może jestem inny


Każdy z nas patrzy na to inaczej ;)
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

CHRZANEK napisał/a:

Ale właśnie STF ujął w jednym zdaniu kwintesencje tego problemu:
Stf napisał/a:
jeśli się buduje auto kilka lat i wsadza w nie masę kasy i poświęconego czasu to ja tam chciałbym nim coś wygrać


nie do końca sie z tym zgodze, dla mnie Clio to takie spelnienie marzen - nie musze nic wygrywac, ba - nawet nie musze nim startowac. Aby mozna bylo sie nim czasami przejechac to juz mi wystarczy ;)
 
 

Mati79
[Usunięty]

Wysłany: Nie 03 Lip, 2011   

budowa auta daje duzo frajdy, upalanie jescze wiecej ale jesli auto zaczyna kierowca ogarniac na tyle ze zaczyna walczyc w klasie to jest dopiero mega fan, szczegolnie jesli auto nie jest takim wynalazkiem jak ma Karol tylko normalnym autem porównywalnym z innymi w klasie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 9