Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Potrzebny magik metalurg ;)
Autor Wiadomość

Marceli
[Usunięty]

Wysłany: Śro 13 Lip, 2011   

Greg napisał/a:
Dlaczego?
Z czego Ty masz dobrane? GSX-R1000 K4? Takie są popularne w UK do TU5J4 i zastanawiam się czy moich nie zamienić na takie - tamte mają chyba lepszą możliwość połączenia z kolektorem.

Obrazek


A wiesz z jakiego moto ma Batek?


Czy zwróciłeś uwagę ze przepustnice które pokazałeś na trzech zdjęciach pochodzą z cbr-y
A te które Ja Ci pokazałem również sa z cbr :lol2:

A podłączenie z kolektorem :crazy: jest konstrukcyjnie inaczej pomyslane :rotfl:
Ale to TOSAMO !!!!!!

:lol2: luzik
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 13 Lip, 2011   

oj greg greg ;)

u sandeg kit obecnie kosztuje 500 funtow

_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 13 Lip, 2011   

Zobiłem wcześniej edit posta i nie widziałem tych Waszych ;)

Znalazłem cene 450Ł.

Przyznam, że nie poznałem tych przepustnic któe wkleiłeś Marceli. :) Zamotany dziś jestem przez to wszystko ;) czemu one nie są OK?

106, drogo wyszła Cię całość?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Śro 13 Lip, 2011   

zobacz z kiedy masz cene bo od 30-07-2009 podrozalo z 450 na 500.
czyli komplet + itb + przesylka = +- 2800 do tego dojdzie ci jeszcze
montarz i strojenie + fitr i airbox

co do moich kosztow to mysle ze byly akceptowalne :)
....sorry ale nie bardzo wypada mi pisac o kasie.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 14 Lip, 2011   

Spoko, spoko, rozumiem :) Zbieram po prostu informacje i doświadczenia żeby zdecydować się na coś optymalnego przy dobrym stosunku gain/cash.

Jutro będę kontynuował kwestię kolektora, być może odpuszczę sobie CBR'kowy zestaw i zamienię go na ten z GSX-R jeśłi znajdę odpowiedniego magika od kolektora i nie będzie to kosztowało tyle co p&p ATP który mogę mieć w niezłej kasie. A jeśli to będzie tyle kosztowało to pewnie póki co odpuszczam, składam na seryjnej przepustnicy i odkładam kasę na ATP albo rzeźbię to... Raczej nie wywalę 3k na to w tej chwili, bo muszę trochę poświęcić na resztę rzeczy związanych z autem (strojenie, fotele, silnik etc.). ;)

Gosh... droga i upierdliwa zabawa. :D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Marceli
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Lip, 2011   

Donosie przepustnic firmy Keihin stosowanych masowo przez Honde .Nie są złe .
Maja fajne rozwiązanie regulacji biegu jałowego .Napęd przepustnic można szybko i prosto zrobić.Wnętrze kanałów przy przepustnicach pokryte materiałem podobnym do gumy,itd.

Ale do zabudowy w zestawie z trąbkami ,filtrem powietrza . To już słabo wypadają
Sam kształt kanałów w porównaniu do gsx-r jest gorszy.A co najważniejsze osiowanie
Kanałów względem -głowica przepustnice- w gsx-r można zrobić takie jak sie chce .A cbr ma wymiary na 2 kanały narzucone .



ps. to zdjęcie spędza Mi sen z powiek, CO to jest??? o_O



Uploaded with ImageShack.us
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 2.65 sekund. Zapytań do SQL: 12