auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Nie 24 Lip, 2011
Ale to kundel jest!!
Zamiast P4 powinny być chromy, gdzie jest licencja, uszczelki z klinem, oryginalna tylna klapa i pewnie sporo jeszcze innych ważnych detali. Oprócz tego stan blacharski kiepski.
Chyba,ze wynegocjujesz połowę ceny wyjściowej to wtedy warto
-Chromy mam,
-klin na przodzie jest,tylny lezy u mojego znajomego
-klapa mnie ryra
-ważne,że błotniki CHYBA oryginalne bo nie widze przetłoczeń pod szerokie zdesie
-licencja to najmniejszy problem
Moj obecny na foto też wyglądał jak kupa a po polerce nówka sztuka
Do tego ten ma kolor wnętrze
Jutro dzwonie i sie zobaczy, a cena oczywiście do negocjacji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach