Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.
Autor Wiadomość

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   Przeróka układu hamulcowego z X na H + montaż korektora.

Jako że hamulce z tyłu po zamontowaniu tarcz zdecydowanie za mocno będą hamowały chciałbym założyć regulowany korektor z kabiny. I tutaj mam pare wątpliwości.
Seryjnie układ hamulcowy jest X, z pompy wychodzą 4 przewody.

Wymyśliłem sobie taki układ:


Czarny prostoką to pompa, czerwony to regulowany z kabiny korektor.

Ma to jakiś sens?
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

jak najbardziej ;) można też po prostu zaślepić jedno wyjście z pompy i puścić jeden przewód do tyłu do korektora (ja tak mam właśnie), albo zamontować pompe z dwoma wyjściami i przód puścić przez trójnik, do tyłu jeden przewód i trójnik za korektorem :)
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

qbica napisał/a:
jak najbardziej ;) można też po prostu zaślepić jedno wyjście z pompy i puścić jeden przewód do tyłu do korektora (ja tak mam właśnie), albo zamontować pompe z dwoma wyjściami i przód puścić przez trójnik, do tyłu jeden przewód i trójnik za korektorem :)


Git, właśnie nie chce mi się zmieniać już pompy bo mam większą od 406. Zaślepiać też nie chce bo to będzie jeszcze bardziej widoczne na przeglądzie, choć jak się trafi ktoś kto to zobaczy to raczej też nie puści na przeglądzie. Ok to kupuje dwa trójniki i jazda :D
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

Dobra to jeszcze pytanie brać taki:
http://www.inter-rally.pl...-hamulcowy.html
czy:
http://www.re5pect.pl/ind...ct&prod_id=8321
?
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

Wajcha jest lepsza, szybki rzut oka i już wiemy jak w danym momencie mamy korektor ustawiony, przy pokrętle trzeba testować.
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

sam nie mam ale wybral bym chyba tez z dzwignia... bez patrzenia wiesz zawsze
jak masz ustawiony, moza chyba latwiej operowac nim w czasie jazdy.

pamietam ze kiedys w 206tce gosc nie mogl dojsc do ladu z hamulcami okazalo
sie ze mial skrecony korektor... przy dwigni chyba szybciej by na to wpadl.

compbrake ma tez pokretlowe w swoich wysokich modelach ale montuje sie
je na desce w zasiegu wzroku. ziom teraz zalozyl taki do 306.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

zefir 
Skąd to.. ?


auto: Honda Civic FN1
silnik:: r18a2
moc: 140km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 17 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

bierz z dzwignia :) ja przerabialem u siebie pokretlo i prawie bym sie zabil na torze, bo de facto ciezko stwierdzic na szybko jak jest ustawiony, po za tym pokretlo szybciej sie luzuje
 
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

ja mam pokretło i jestem niezbyt zadowolony :/ jest chyba z 20 obrotów a juz po 6-7 jest brzytwa na tyl. Pierwszy przejazd na ostatnim supersprincie mialem odkrecone 4 obroty i miotalo nami jak szatan xD
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

Kubas, zamiast korektora rób swap silnika :)
http://allegro.pl/205-gti...1740414571.html

A wracajac do tematu, jestem również na etapie wyboru korektora i przerabianiu układu. Z tego co się dowiedziałem, dźwignia jest lepsza niż pokrętło, ale u mnie muszę się liczyć z homologacją.
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

Przem_106 napisał/a:
Kubas, zamiast korektora rób swap silnika
http://allegro.pl/205-gti...1740414571.html


przem po tobie ostatnim bym się tego spodziewał hehe :) Swap już prawie się robi... Ale na TU a nie na XU :)

Teraz jestem na etapie remontu tylnej belki + stabilizator 24mm w belce + przeróbka na tarcze :)

Dobra to biorę z dźwignia.

Btw. układu hamulcowego znalazłem fajny sklep, mają dużo łączników, trójników itd.
http://www.przewody-hamulcowe.pl/
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

ja juz czekam na tego swapa chyba bardziej niz kubas :D

przemek ale u ciebie to chyba dwuobwodowy korektor bedzie musial byc...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 31 Lip, 2011   

W "N" Tak, w "A" nie :]
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 01 Sie, 2011   

Przem_106 napisał/a:

A wracajac do tematu, jestem również na etapie wyboru korektora i przerabianiu układu. Z tego co się dowiedziałem, dźwignia jest lepsza niż pokrętło, ale u mnie muszę się liczyć z homologacją.

To czekam na relacje i foto jak skonczysz, bo z checia bym sie dowiedzial jak to zrobic, bo tez mnie po glowie chodzi. A ten korektor na belce mnie wqrwia bo wyszlo mi, ze mam zwalony i mi inaczej ustawia te kola z tylu :/ a przestawic go to trzeba reke z kluczem w 158 miejscach wygiac.
_________________
czyt. faldżip
 
 

qbica 
bana czy banana?
uuups


auto: 106 XSi & 1
silnik:: 1.4 8v | 1.6 8v
moc: 94 | 103km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 18 Lip 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Pon 01 Sie, 2011   

faldzip, mialeś go strasznie do środka przenosić i co? :D ja mam uklad taki jak kiedys na club106 opisywałem i jak na razie nikt mnie się nie czepiał na bk o korektor :)
_________________
Kubica & Lapczyk RallyTeam
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 01 Sie, 2011   

qbica napisał/a:
faldzip, mialeś go strasznie do środka przenosić i co?

i dupa, bo w zal J pisza, ze regulator sily hamowania musi pozostac na swoim seryjnym miejscu albo ja czegos nie rozumiem :P
_________________
czyt. faldżip
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9