Po pierwsze, od razu mówię iż nie wiedziałem gdzie zamieścić takowy temat, a myślę że co poniektórzy z was posiadają wiedzę żeby mi pomóc.
Mianowicie, od dawna nastawiam się na zakup hatcha - niewiem czy wg. was któryś z nich będzie hot, ale zawsze można go troszkę 'podpalić'. No i teraz sprawa wygląda tak, że zupełnie nie mam pojęcia na którego się zdecydować i zacząć porządne poszukiwania. Po mojej głowie chodzi więc MG ZR 160, do 2004r., oraz Focus MKI z silnikiem 2.0l benzyna. Wiem, że łatwiej, taniej i szybciej będzie zmodować Focus'a, jednak stylistyką, wnętrzem i 'bazą początkową' jestem za MG.
Możecie mi w jakiś sposób pomóc, może ktoś z Was miał styczność z ZR'em 160? Z tego co widziałem, był jeden na forum, jednak w jego temacie nie za wiele się działo i nie za wiele się mogłem dowiedzieć...
Jak to jest z ewentualnymi modami? Jak z częściami? Ogólnie rzecz biorąc czy jest sens porywać się na niego?
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011
Cześć i czołem.
Proponuję najpierw przywitać się w Hyde Parku w temacie "Tu się witamy" - napisz co nieco o sobie, skąd wiesz o HH.Org, wrzuć zdjęcia siostry ewentualnie mamy, a jak już się poznamy to z pewnością wielu forumowiczów Ci pomoże w tym temacie.
Od siebie dodam tylko że MG to egzotyka która jedzie nijak, natomiast ford focus po przeróbkach to samochód który wygląda nijak, ale jeździ jak egzotyka
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Strasznie pusta popisówka.
No ale każdy jest elokwentny na tyle na ile pozwala mu jego umysł, wybaczam.
P.S - już się przywitałem, ale zapewne zapomniałeś tego sprawdzić.
Bez odbioru.
MG ZR Kit Car osobiscie sprowadziłem z kolegą z Belgii. Auto ujechało zaledwie 3 osy rajdu Warszawskiego w 2008r. W silniku nastąpił armagedon i do dziś auto nie zostało uruchomione
CHRZANEK wiesz co wstydziłbyś się..Kolega jest nowy a potraktowałeś go jak szczeniaka..Naprawdę SHAME ON YOU
Kolego kamkub,
Odnośnie MG ZR to trochę historii. Model ZR występował z czterema silnikami znanymi z Rovera 25: 1.4 16V 103 KM, 1.8 16V 117 KM (także z automatem CVT) oraz 2.0 iTD o mocy 101 i 113 KM. Topową jednostką, najbardziej pasującą do charakteru auta był silnik 1.8 16V VVC o mocy 160 KM. Auto z tym silnikiem rozpędzało się do 100 km/h w 7,4 sekundy i mogło rozpędzić się do 211 km/h. Ale to pewnie wiesz jak i dobrze wiesz, że takie osiagi w używanych autach są praktycznie nie do osiągnięcia.
Tak szczegółowo to ten silnik to 1.8 K Series VVC - dokładnie produkuje 117 kW; 159 PS. Skrzynia biegów to CVT gearbox. Bardzo dobre przełożenia pozwalają łączyć jazdę na codzień jak i weekendowe pojeżdzawki. Trzeba tylko pilnować oleju w skrzyni bo potrafi sie wysypać. Kolejna rzecz na jaką warto zwrócić uwagę to głowica i jej planowanie. Niestety może się to źle skończyć:
Cytat:
To those, unlike me, who are fluent in how the K-series works, I've probably got all sorts of naming conventions and technicalities wrong - to you all, I apologise and welcome any corrections and feedback you have to offer so that I can keep us all in the picture. In the mean time, please bear with me
No i komputer Freelander PRT - bardzo łatwy do przeprogramowania. W angli spokojnie z tego wyciskają 175 PS.
Prowadzenie to tak naprawdę bajka. Zawieszenie z hondy. Tył to wielowachacz także prowadzenie w zakręcie naprawdę miażdży.
Uprgade hamulców bardzo łatwy: http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=283931
Fokusów nie znam, ale kolega anjas bardzo dobrze zna temat.
Podsumowując ja bym brał MG ZR w ciemno!
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach