I luzuj poślady, to forum jest inne niż wszystkie, tu każdy jest "ekspertem" i każdy zasiada w loży szyderców.
i kazdy jest koniem, wstepnie rezerwuje i jezdzi takim bardziej cywilem z klatkom na ulice i z checia dobierze Ci kolor felg do Twoich ulubionych skarpetek, zwlaszcza ze MG to prawie honda
ponieważ zostałem wezwany do tablicy to muszę napisać, że fokus to bardzo dobra baza na upalatora. Wystarczy trochę modów i 300koni pęka.
Taki fokus potrafi przemieszczać się naprawdę szybko przy zachowaniu wzorowej ekonomiki - nie psuje się i pali właściwie niewiele więcej niż seryjne 2.0.
W każdym razie wybierając pomiędzy ZR160 a fokusem 2.0 zdecydowanie brałbym yarisa TS. Może na papierze nie wygląda zbyt mocno, ale na ulicy potrafi zaskoczyć.
Co prawda nie kupisz go w tak małych pieniądzach jak forda czy MG, ale moim zdaniem warto się nawet odrobinę zapożyczyć, ale nie żałować swojej decyzji.
Gdybyś chciał dowiedzieć się trochę więcej o TSie to proponuję uderzyć do barta.
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Śro 10 Sie, 2011
kałkub
Weź pod uwagę także ilość schowków w focusie. Ich ilość przyprawia o zawrót głowy co dobrze swiadczy o tym samochodzie jako upalatorze. Nie możesz także pominąć jakości spasowania plastików. Moze nie jest to angielski perfekcjonizm jak w MG , ale naprawde , fokus nie ma się czego wstydzić.
Logiczne rozplanowanie przycisków na desce rozdzielczej, czytelne zegary oraz ilość miejsca z tyłu plasują Forda na czele tego porównania.
Przejdzmy do bagażnika.
Bagażnik typowy jak na klase haczbak. 423 litry , oraz 672 przy złożonych siedzeniach robi z tego miejskiego samochodu , pojazd dostawczy. Kwiaty na giełde, czy wór kartofli nie jest problemem dla niego. Mówiąc krótko - ładowność to duży plus.
Silnik mimo ze nie jest najnowszej daty , jest żwawy na niskich obrotach, pali umiarkowanie średnio . Jako że żyjemy w Polsce, gaz jest wręcz stworzony dla forda. Szukając fokusa , radziłbym szukać egz z zamontowaną już instalacją gazową. II generacja lovato, na elektronicznym mieszalniku, plastikowym kolekotorze potrafi nawet spalić do 10 razy mniej gazu niż benzyny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach