Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zamknięty przez: Jakarti
Wto 23 Sie, 2011
Utrzymanie Clio x PUG
Autor Wiadomość

marcinstachon 
słucham Michaela Jacksona


auto: brak
silnik:: brak
moc: brakkm
Dołączył: 17 Sie 2011
Skąd: Poznań

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   Utrzymanie Clio x PUG

Witam,
Szukałem na forum ale nic nie ma na temat kosztów utrzymania hot hatcha clio sporta i s16?

Jak wyglądają koszty wymiany rozrządu w Sporcie i S16? Ogólnie jak koszty części do tych dwóch aut? Jak bardzo różnią sie od swoich słabszych braci?
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

http://forum.hothatch.org/search.php
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

Utrzymanie klio - 10000
Utrzymanie s16 - 7000
_________________
i kno u got soul
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

I tak się bardziej opłaca STI więc lepiej to przemyśl. Ziom z forum ma też MX5 więc bij do niego.
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

vts/s16 jest chyba nieco tańsze od clio jeśli chodzi o koszty utrzymania
do tego sporo jest części na rynku wtórnym, nie wiem czy tak samo jest z clio
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   

Trzeba by Bart`a zapytać :>
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

Stacho 
check&correct
Renault Szporot !


auto: Clio
silnik:: 1.8 16V
moc: 135km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Paź 2007
Skąd: Lublin

Wysłany: Pon 22 Sie, 2011   Re: Utrzymanie Clio x PUG

marcinstachon napisał/a:
Witam,
Szukałem na forum ale nic nie ma na temat kosztów utrzymania hot hatcha clio sporta i s16?

Jak wyglądają koszty wymiany rozrządu w Sporcie i S16? Ogólnie jak koszty części do tych dwóch aut? Jak bardzo różnią sie od swoich słabszych braci?


utrzymanie auta jak dla mnie to też w sumie zależy od tego jakie masz rabaty w hurtowniach na częsci ;)

nie kupuj francuza bo to zło to jest auto :D

http://moto.allegro.pl/su...1775859955.html
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

marcinstachon, Słabo szukałeś było.

Silniki raczej są bezawaryjne.
Skrzynia żyje tak jak jej używa właściciel ( na każdych światłach czujesz się jak Sebastien Loeb na starcie do OSu) to szybko będziesz szukał nowej.

Najdroższy z serwisu jest rozrząd i pasek akcesoriów. W ASO to wydatek około 3500zl
Nie każdy niezależny serwis potrafi poprawnie złożyć rozrząd co skutkuje spadkiem mocy.
typowe usterki i wady fabryczne

-sworznie wahacza co 20-25tys koszt od 70-100zlszt.
-lejące skrzynie biegów (ten typ tak ma)
- w PH2/PH3 czujnik położenia pedału gazu i przepustnica (często wystarczy przelutować wiązke na sztywno i problem znika)
- Poduszki silnika i skrzyni tylko orginaly, zamienniki nie potrafią utrzymać motoru z napędem na miejscu. Komplet 3 głównych około 800zl Komplet z K-tec racing sportowych 1200zl
-tylne klocki wytrzymują maks 15tys.
-tylne amorki też mają słabą żywotność, ale komplet nówek w aso około 200-250zl szt. żyją do 2 lat.
-Tylne tarcze wymieniać trzeba z łożyskami co podnosi trochę cenę.
-Kabelki od poduszek pod fotelami lubią się wypinac i wpinać samoistnie robiąc choinkę na desce. (przelutować na sztywno)
Sprzęgło, powinno 100tys wytrzymać (patrz Sebastien Loeb)
- opornik dmuchawy od klimy (wszystkie Renault) (nowy około 600zl) w Kolobrzegu gość wymienia sam opornik za 100zl
Z tego co zauważyłem u innych użytkowników po przebiegu ponad 150tys mogą się pojawić problemy z wtryskami 1szt 290zl w ASO gdzie indzie podobno około 150zl/szt.
-----------------------------------------------
Rozrząd co 80tys
Zmienne koło faz co 120tys.
Świece platynowe NGK co 140tys/ 60zl/szt
Kable WN 250zl ASO tylko lub Magnecor około 400zl
Lambda 200zł IC
Cewka Valeo 180zł IC
Klocki przód Ferodo Premier 100zł IC
KLocki tył Ferodo Premier 70zł


Części karoseryjne i inne rzeczy z osprzętu które mogą paść, dostępne na allegro.
 
 
 

was79 
no ja mam M1 do wynajęcia


auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 16 Maj 2010
Skąd: Katowice

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

marcinstachon i teraz ładnego pomuka dajesz Koledze, który wyłożył Ci na tacy wiedzę z kilku lat
_________________
TDI Fahrer
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

Ja chciałbym tylko dodać, ze utrzymanie yarisa ts jest o wiele tańsze. Rozrzad na lancuchu, bezawaryjnosc, niskie spalanie. A na ulicy potrafi zaskoczyć.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

Ja mogę opowiedzieć o utrzymaniu hondy :D
O bmw wolę się nie wypowiadać ;D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

Oooo, utrzymanie preludy tez nic nie kosztuje! Ja bym rozwazyl yarisa ts albo prelude. Zależy od budżetu. Jak na bogato to yaris, budżetowo prelude.
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

z dupy rozważania... Nie lepiej na starcie dołożyć trochę i cieszyć się i lepszymi osiągami, i niskim zużyciem paliwa?
http://moto.allegro.pl/li...k[200][128]=128
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

mi napisał/a:
z dupy rozważania... Nie lepiej na starcie dołożyć trochę i cieszyć się i lepszymi osiągami, i niskim zużyciem paliwa?
http://moto.allegro.pl/li...k[200][128]=128


S-I-E-N-A SIEEEE NIEEEE PROOOOWAAAAADZIII !!!!!
sory ale mój golf II ja robi na krętym aż miło :P musisz się z tym pogodzić Michale, kupiłeś kupę i musisz z tym żyć :P :*
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 23 Sie, 2011   

kup co Ci pasuje i juz. po co takie dywagacje.. przyjmujac te 10k albo 7k albo 5k i tak nie przewidzisz czy sie wysra silnik czy wycieraczka. zamykam bo to kolejny tego typu, nic nie wnoszacy temat.

pzdr.
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 14