auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 26 Sie, 2011
Greg napisał/a:
Haha, nie, no co Ty, żadnych tego typu modów nie planuję teraz. Nie mam na to ani kasy ani czasu. Natomiast wiem, ze większe zawory dużo dają i pewnie kiedyś warto by było się za to zabrać. Tylko chcę wiedzieć czy np. kolektor do ITB podejdzie jakoś do ew. nowej głowicy, albo czy może zawory da się wymienić na większe bo wtedy zmiana głowicy i obróbka na nowo mija się z celem chyba.
Nie ma żadnych przeciwskazań żeby do twojej obecnej głowicy dołożyć większe zawory.
Odgrzewam, aktualnie jestem w trakcie zmiany glowicy i zmiany sprezynek, talezykow i walkow. Dlatego pyatnie do ekspertow sprezynki z J4 sa wieksze, a w glowicy JP4 jest frez na mniejsza srednice sprezyny, niby pasuje, ale czy nie bedzie to mialo wplywy na twalosc. Odwrotnie czyli sprezynki z JP4 do J4 nie ma opcji zeby weszly. A i popuchacze wkladac z J4?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach