auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Czw 08 Wrz, 2011
hahah, a może po prostu trzeba pójść do sklepu i usiąść w kuble materiałowym i sprawdzić.
No nie wiem, ale skóra w kuble to tylko przy jakiś klasycznych furach lub jakiś mega drogich roadsterach.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011
kamil, to mega proste ogólnie ale bywa upierdliwe. Jeśli w bazach masz otwory w dobrych miejscach to np. przykręć najpierw do nich kątowniki (jeśli masz te mocowania alu od Michała), do kątowników mocowania fotela i potem wkładaj w to kubeł, skręć na próbę i zobacz jak Ci się siedzi, potem ew. podwyższaj/obniżaj przód/tył w zależności od pozycji którą lubisz.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Wto 13 Wrz, 2011
Greg, ogólnie mam baze sparco i do tego kątowniki. Rozumiem, ze baze przykręca się w miejscu po oryginalnym fotelu i do tego kątowniki i fotel.
Baza składa się z dwóch części, ten jeden element (ramie) czy jak go zwał przykręcam wszystko śrubami od seryjnego fotela ?
to jak masz wszystko to skrecaj srubki i patataj...
instrukcje czytaja tylko pedaly
nazywasz mnie pedałem ?
jak masz kupione dolne podstawy, skrecanie kubła to sama przyjemność.
najpierw przykrec dolne, potem boczne do fotela, wsadź do auta, pomierz wizulanie.
jak za wysoko, to odkrec, potem przykrec dolne do bazy, potem wasdz fotel i przykrec do bocznych. masz fotel
śruby jakie chcesz mogą być nawet kolorowe , tylko zachowaj wymiar i twardość, uprzedzając nakrętki tak samo
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach