auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 14 Wrz, 2011
Kurde wczoraj ci rozpisałem posta ale mi urwało net...
Kamil, widziałem twoją 106 w hmm niedzielę w konstancinie na myjni. Zasuwałeś akurat odkurzaczem. Ładnie to to wygląda.
Co do dokumentacji to raczej jest prosty zabieg. Jeśli seryjny fotel jest przykręcony podobnymi śrubami co w 205, to step by step będzie tak:
1. Zerknij czy do fotela nie idą jakieś kable, jak idą to odłącz
2. Szyny fotela są przykręcone do podłogi 4 lub 5 śrubami typu Torx, bodajże T40 z tego co pamiętam. Najlepsze do ich odkręcenia będą takie fajkowe klucze, coś podobnego do imbusa. W Castoramie lub innym sklepie dostaniesz komplet za jakieś 20-30zł.
3. Po odkręceniu całego fotela wraz z szynami itd zachowaj sobie śruby.
4. Przykręć bazy fotela na 4(lub 5) śruby
5. Przykręć mocowania do fotela też 4 śruby imbusowe.
6. Przykręć fotel z mocowaniami do baz. Teraz musisz usiąść i sobie wszystko wyregulować, dostosować wysokość i oddalenie od pedałów.
7. Wsiadasz i w końcu możesz wybrać się na Ułęż i poczuć co to prawdziwa jazda.
8. Enjoy!
Martin, homologacja ECE wystarcza, moje stare schrothy też mają homologacje drogową. Pare razy psy mi już to sprwadzały, to samo gość na przeglądzie. Do pasów nikt sie nie przyczepił za to do fotela i kierownicy tak. Ale one nie mają żadnej wlepki E1 ani nic podobnego.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 14 Wrz, 2011
A gdyby tak sobie zrobić naklejkę "E" czy tam "E1" i ja nakleić na kierownicy, fotelu? A do szelek doszyć meteczkę z taką pieczątką E jak na seryjnych?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 14 Wrz, 2011
Greg napisał/a:
A gdyby tak sobie zrobić naklejkę "E" czy tam "E1" i ja nakleić na kierownicy, fotelu? A do szelek doszyć meteczkę z taką pieczątką E jak na seryjnych?
Musi być na stałe, tzn na kierownicy chyba musi być wytłoczona. I są takie kierownice.
auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2009 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią 16 Wrz, 2011
Bonczek napisał/a:
Bo jadać zapięty w pasy szelkowe jesteś przez policję traktowany jakbyś jechał bez pasów
ja od 11 lat jezdze na codzien w kuble i szelkach i nigdy mi sie policjant nie doczepił do tego. a mialem wiele kontroli... pare razy zaplacilem mandat ale fakt szelek nie mialem zapietych.
znajac zycie trafi sie policjant upierdliwy ze mu sie to nie spodoba i bedzie chcial dac mandat, ale ja w takim wypadku nie przyjmuje mandatów i nie raz już wygrałem z policją w sądzie.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 16 Wrz, 2011
kubas napisał/a:
Greg napisał/a:
A gdyby tak sobie zrobić naklejkę "E" czy tam "E1" i ja nakleić na kierownicy, fotelu? A do szelek doszyć meteczkę z taką pieczątką E jak na seryjnych?
Musi być na stałe, tzn na kierownicy chyba musi być wytłoczona. I są takie kierownice.
A co to za problem zrobić taki metalowy "stempel"?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
kubas, odgrzewam kotleta ostatnio myslalem na tym Twoim pocowaniem pasa, ze podobno nie wypada mocowac pasa ta sama sruba co fotela do podlogi, jesli dobrze pamietam i ostatnio wkaldajac seryjny fotel zauwazylem ze tam klamra jest zamocowane do fotela czyli tak jakby ta sama sruba, wiec moze mi ktos wyjasnic jak to jest? Bo chcialem zostawic seryjny pas zeby szybciej sie zapinac przy czestym wysiadaniu, ale nie mam pomyslu jak zamocowac ten zamek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach