Wysłany: Sob 01 Paź, 2011 Clio III Sport, Ogólnie o Tuningu
Witam,
Od dwóch dni wertuje forum i bardzo trudno jest znaleźć jakieś informacje o tuningu CLIO III Sport. Więc myślę że można tutaj zrobić taki trochę spis modów, części itd.
Mam F1 z 2008 roku i powoli zabieram się za tuning,
Pytanie pierwsze to podobno przy zamontowaniu cat backa millteka trzba robić remap.
Czy ktoś może to potwierdzić?
No i kto jest godny polecenia w pl. żeby zrobić remap?
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Sob 01 Paź, 2011
na naszym forum nie znajdzesz raczej zbyt duzo informacji na temat dłubania clio III rs a To z tego wzgledu ze mamy ich tu raptem kilka ale jeszcze nikt ich nie zaczynał dłubać (nie licząc wkładki filtra powietrza, sprężyn obniżających i lotki u Jakartiego). Jeśli ogarniasz angielski to posiłkuj sie raczej clio sport net czy jakoś tak co do remapu to wal do Geko, nie wiem czy ogarnia już clio III ale warto zapytać, bo jak nie on to nikt inny na forum Ci remapa nie zrobi
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 01 Paź, 2011
Ogolnie to clio III jest za je bi ste. Januszek ma racje... Pewnego razu zaszalalem i zrobilem majnus tłenty, hamownik na dach znany jako szpojler i odziedziczylem itg po Anjasie. Dzisiaj clio ma 80k km i jest 4 sale. Modow u mnie nie ma ale mysle ze moglbys popytac osobe ktora sprzedawala fotele F1 do clio na allegro. Ktora ma kilka cliowek.. ten silnik jest juz mocno wyeksploatowany wiec turbo burbo polecam a reszta to polsridki. Bart potwiwrdzi.
Pzdr
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
Auto będzie budowane na typową torówkę, tu nie chodzi o zrobienie nie wiadomo jakiej mocy, ale potrzebuje po prostu kogoś kto zrobi remap, w związku ze zmianą wydechu.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 01 Paź, 2011
Zadir, To nie Turbo żeby trzeba było zmieniać mapę po zmianie wydechu, aczkolwiek jedno z drugim może dać okolice 10-12KM. W Clio II po wydechu i programie osiąga się okolice 12-14KM.
Ewentualnie jakieś lajtowe wałki z CatCamsa i do tego remap.
Można dać cały układ dolotowy z Clio R3 EVO I lub z Clio R3 EVO II
to z EVO I dosyć proste. Wymaga zakupu puszki dolotowej od Clio V6 mk2. wyrzucenie aku do bagażnika.
Ten z EVO II to już grubsza zabawa, trzeba przenieść zbiorniczek płynu do spryskiwaczy i bodajże płynu od chłodnicy, ale sam dolot po otawrciu maski daje ze 20pkt do respektu na dzielni
EVO I koszt około 1200zł
EVO II koszt około 2400zł + koszty przebudowy
Teraz na dole naciskasz ten ładny przycisk z napisem pomógł, tutaj dbając o nowmowę mówimy POMUK
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach