auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 03 Paź, 2011
Janusz napisał/a:
rabarbar napisał/a:
a tam sie na autach i rajdach nie znam,dwieściepiona napewno nie jest idealnym autem,napewno nie da sie tym konkurowac w rajdach z jakimis tajperami ale takiej frajdy z jazdy nie daje żadne inne fwd,nawet moje rwd wymięka w tym temacie
nie ma takiej kurka opcji żeby taka 205 dawała więcej funu niz podobnie zmodzone RWD Rabi, poprostu nie ma!!
nie znasz sie
Ładnie Jacek tą szykanę poszedłeś, jest ogień. Fajnie sie układa pug w zakrętach, koła ładnie wypełniają. Choć mam wątpliwości czy gleba nie jest za duża z tyłu. Muszę wpaść do Bytomia to zobaczę na żywo.
auto: 106 GTi/Espace
silnik:: 1.6/2.0
moc: 130/140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 11 Mar 2008 Skąd: Krk
Wysłany: Pon 03 Paź, 2011
qbus, było lepiej a przyczyny tak jak pisałem, też znane, kwestia popracowania nad nimi ...
zastanawia mnie jeszcze jedno, może jak już tu robimy dogłębną analizę to coś doradzicie, od tyskiego mam wypięte serwo, czyli w warunkach nak***ania przejechałem pi razy oko 30 km, i chyba też nie dokońca czuje ten temat zwłaszcza, że późnych hamowań nie miałem nigdy opanowanych tip top ale wydaje mi się, że było lepiej przed zmianą, i czy przypadkiem nie wrócić do serwa, ogarnąć na spokojnie temat hamowań i dopiero później eksperymentować i testować, czy zostawić jak jest, uczyć się bez aż do skutku słyszałem też opinie, że niekoniecznie wszystkim pasuje jazda bez serwa i jest to kwestia indywidualna
matt, jeden krok do tyłu, dwa do przodu. Przyzwyczaisz się.
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pon 03 Paź, 2011
Janusz napisał/a:
rabarbar napisał/a:
a tam sie na autach i rajdach nie znam,dwieściepiona napewno nie jest idealnym autem,napewno nie da sie tym konkurowac w rajdach z jakimis tajperami ale takiej frajdy z jazdy nie daje żadne inne fwd,nawet moje rwd wymięka w tym temacie
nie ma takiej kurka opcji żeby taka 205 dawała więcej funu niz podobnie zmodzone RWD Rabi, poprostu nie ma!!
młody jestes ,nie znasz sie. ,dwiescie piona idzie cały czas bokiem,cały czas,nawet nie trzeba sie starac,do tego jest przewidywalna,idzie ją wyciągnąć z beznadziejnych sytuacji,ale faktycznie gdyby moje bmw było podobnie zmodzone jak pug to sytuacja mogłaby sie zmienic
auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011
sprzętu nowego nie będzie. niestety zostaje wszystko na takim etapie jak jest, czyli trzecia liga może jakiś jeden start w RPP ale i tak wiem że tym zamknę tyły.
będzie gwint który ustabilizuje trochę tył. te podbicia można spokojnie przejść szybciej jak dupa nie lata.
auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Wto 04 Paź, 2011
mój wynik mega zdupy, zamykam 20...
...ale ciekawe jakie były by wyniki gdyby nie nadali czasów po dzwonie Ciosińskiego tylko wszyscy by jechali cały oes.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach