Jak się bawić już w strojenie to moim zdaniem lepiej pójść już grubiej z wałkami i założyć mniej lajtowe.
Że tak powiem na tych było 161KM, myślę ze realnie z poprawkami wyszło by 165KM czyli w sumie nie tak żle. Z bardzo fajnym sensownym przebiegiem. Jestem ciekaw porównania wykresów Twoich z tymi wałkami.
Nie ejst to hardcorowy profil - ale jest bardzo rozwojowy co jest jego główną zaletą. Mozna je wsadzić do seryjnego motoru i przeprogramować,a le można iśc grubo i mieć bardzo fajny silnik z szerokim uzytecznym zakresem obrotów.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie wiem jakie w tym Twoim są wzniosy itd., ale przynajmniej z tego co mówił Strozik to wałki sporo krótsze i wiele nie da się z nich wycisnąć. Ale dla mnie dobór wałków to magia. Moje nie są też jakieś hardkorowe, określają je jako fast road, mają 264/264 st. i przy tych modach silnikowych z pewnością przydałyby się ostrzejsze. Może kiedyś.
Ciekaw jestem jak by się zachował wykres gdybym zakręcił np. do 8k - ciekawe czy hydraulika by się poddała (jest Newmana) i co by wypluło.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
to może zadam inaczej pytanie
czy jest sens wymieniać wałki na jakieś inne bez konieczności grzebania w silniku?
czyli powiedzmy że chciałbym pozostawić wszystko seryjne, jedynie wrzucić inne wałki
ma to sens? jaki byłby przyrost mocy?
to może zadam inaczej pytanie
czy jest sens wymieniać wałki na jakieś inne bez konieczności grzebania w silniku?
czyli powiedzmy że chciałbym pozostawić wszystko seryjne, jedynie wrzucić inne wałki
ma to sens? jaki byłby przyrost mocy?
Jak nie zrobisz remapu to nie ma sensu. Trzeba przestroić komputer chociaż.
to może zadam inaczej pytanie
czy jest sens wymieniać wałki na jakieś inne bez konieczności grzebania w silniku?
czyli powiedzmy że chciałbym pozostawić wszystko seryjne, jedynie wrzucić inne wałki
ma to sens? jaki byłby przyrost mocy?
Jak nie zrobisz remapu to nie ma sensu. Trzeba przestroić komputer chociaż.
ok, czaję
czyli może zostać seryjny komp tylko trzeba go przestroić, możecie kogoś polecić?
pytam z czystej ciekawości bo raczej tego i tak nie będę robił
Jak nie zrobisz remapu to nie ma sensu. Trzeba przestroić komputer chociaż.
Nie prawda, sa profile nie wymagające grzebania w ECU, ale przyrosty na nich też są nie duże.
Greg napisał/a:
Nie wiem jakie w tym Twoim są wzniosy itd., ale przynajmniej z tego co mówił Strozik to wałki sporo krótsze i wiele nie da się z nich wycisnąć. Ale dla mnie dobór wałków to magia. Moje nie są też jakieś hardkorowe, określają je jako fast road, mają 264/264 st. i przy tych modach silnikowych z pewnością przydałyby się ostrzejsze. Może kiedyś.
264st nie wiele mówi o profilu, moje mają 256st a N grupa z FIA ma 264st tylko ze moje mają 10mm wzniosu a N grupa 8,25mm do tego w moich czas otwarcia przy wzniosie 1mm to 230st a w N grupie to juz tylko 217st - czyli przepraść dla silnika.
Jak dla mnie model 708 jest mistrzem, nie wymaga wymiany hydrauliki na nic innego, pozwala uzyskać bardzo mocne 16XKM z bardzo sensownym przebiegiem momentu.
Zdaje się ze u mnie uzyskałem lepsze wartości niż u Ciebie a auto było strojone na odwal się.
Nie upieram sie ze są gorsze lepsze któreś wałki, ale mówienie o nich że sa łagodne w moemcie gdy mają potencjał na jakeiś 17XKM z 4P to chyba nadużycie. Każdty kolejny model wałków zabija użyteczny zakres obrotów.
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach