auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011
Cytat:
Także podsumowując to za 230 zł szt otrzymałem opony które obsłużyły 2 Ułęże, czyli mniej więcej tak jak federal, trzymały nawet lepiej, a kosztowału mniej.
Sorki, ale widziałem twoje federale bo Bonczek był z nimi u mnie, w kij mięsa jeszcze miały, a zabiłeś je przez niewłaściwe użytkowanie - tu domniemam: złe ciśnienie, złe kąty/zbieżność, nie przekładasz opon.
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011
Ja zabiłem te opony na przodzie, u mnie w Astrze na tyle profil po WST i po 12 kółkach na ABC nie wykazywał zużycia. I tak jak napisałem wyżej, na bank obsłuży sporo przyszłego sezonu na tylnej osi. Także nie jest dla mnie wyznacznikiem jakości opony to jak zużywa się ona na tyle. Tak samo było z Federalem i R888. Nie jeżdżę agresywnie, nie rzucam auta tyłem, w zasadzie to nie mają te opony co tam robić poza hamowaniem. Gdyby nie duża różnica przyczepności między osiami na hamowaniach to równie dobrze mógłbym na tył założyć frigo 2
Nie mam zamiaru też się spierać, bo nie jestem alfą i omegą w tej kwestii. Piszę po prostu to co zaobserwowałem, ale nie mogę się zgodzić z argumentacją, że skoro maxsport obsłużył 2 sezony z tyłu to jest ok, a profil zajeżdżony na przodzie to kupa. Zaznaczam też, że nie jestem zakamuflowaną opcją firmy profil sport czy jak im tam. Ale czy to federal, czy profil czy podobne opony to podejrzewam, że na przodzie zabiłbym je wszystkie w podobnym czasie.
Mnie też nie stać na komplet co 2 imprezy, ale 2szt za mniej niż 500 zł poświęce. Peace.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011
Federale te lepsze miały jeszcze mięso i miałem lecieć na WST na nich na przodzie, ale wolałem sprzedać jak jeszcze były coś warte. Były na równo z ogrnicznikiem. Te 2gie "janusze" Bonczek dostał for free. Jakby były po 230 a nie 350 to kupiłbym drugie.
Zbieżność to ja ustawiałem parę tys. km temu, kąty są mam nadzieję seryjne o ile się buda bardzo nie rozjechała, ciśnienia też jakoś specjalnie nie zmieniam poza sprawdzone zakresy.
Nie jestem ekspertem, nie mam zamiaru się w to zagłębiać
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011
Cytat:
Nie mam zamiaru też się spierać, bo nie jestem alfą i omegą w tej kwestii. Piszę po prostu to co zaobserwowałem, ale nie mogę się zgodzić z argumentacją, że skoro maxsport obsłużył 2 sezony z tyłu to jest ok, a profil zajeżdżony na przodzie to kupa. Zaznaczam też, że nie jestem zakamuflowaną opcją firmy profil sport czy jak im tam. Ale czy to federal, czy profil czy podobne opony to podejrzewam, że na przodzie zabiłbym je wszystkie w podobnym czasie.
Ja tez ekspertem nie jestem, ale to co widzę mi się kompletnie nie podoba.
MaxSporty obsłużyły u mnie ze 3 Ułęże zanim znalazły się na tyle. Jutro wkleję ci fote takiego Maxsporta startego do zera. Nic nie odpadło od niego, druty nie wyszły, zużył się tak jak slick z mojego wcześniejszego foto, a co jak co u mnie opony lekko nie mają.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Pon 10 Paź, 2011
Kenet napisał/a:
U mnie zawias robi robotę
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach