nigdy nie sprawdzałem ile saxo spala
tankuję do pełna za 200 i robię jakieś 340-360km
wiem że napewno jest taniej niż w maździe gdzie zatankowanie do pełna = 350zł. i też przejeżdżam do 350km
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 25 Paź, 2011
UWAGA - przyszedł mi do głowy jeszcze jeden samochód, co prawda niektórzy zarzucą ze to liftback:
BMW E36 Compact 318iS.
1,8 140KM i to co najpiekniejsze: RWD.
Tani, chodzi podobnie jak Saxo VTS, pali więcej, ale mniej niż 2,0, zajebiscie się prowadzi, ma słabe hamulce, ale saxo w serii też nie powala na kolana, no i jest jakiś tam komfort.
W zimie mozna polecieć bokeeeem, a pod dyskoteko świnie piszczo bo to beemwu.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 25 Paź, 2011
Grisza1991 napisał/a:
Tylko tutaj powstaje 2 problem, spalanie 2.0 silnika, na jakimś forum wyczytałem, że przy max oszczędnej jedzie spala 10l a jak dopie*dolić to i 25 wciągnie, ile w tym prawdy nie wiem.
Hahhaa To akurat jest chyba najmniej palące auto, w wersji osiągi vs spalanie. Moje nie przekracza 9litrów aglomeracja śląska mało korków, zgodnie z przepisami +20km/h.
Mój rekord w trasie to 5,6 do Krk trasą przez Olkusz.
Generalnie 110 na trasie i jest 6,5l
130 to 7,5l
150 to 10l
Mój drugi rekord to 39l na sprincie na torze duzo czekania w kolejce z włączonym silnikiem.
Mój trzeci rekord to 52l 1,5h korek w Krk zaraz po zatankowaniu
Jeden minus clio trzeba jeździć na PB98
Jacek napisał/a:
szybko leci nie liczyłem. w sumie to 8.6 miałem raz
Ty się tym autem nie woziłeś, jak była zmiana biegu to marchewa musiała być
A i jeśli ktoś liczy ze za 13-15k kupi Clio i wsiadać i jeździć to jest w grubym błędzie. Przeważnie się konczy na włożeniu 5k w dobry zestaw startowy. Tyczy się to zwłaszcza sprowadzonych aut.
-Rozrząd
-układ zapłonowy
-tarcze klocki
-opony.
Tak to najczęściej wygląda.
ja mam co prawda 1.6 8V ale bak starcza mi na w sumie 200km dojazdowki i 150ku.rwo-km upalania
to trochę mało, chyba że masz połowę mniejszy bak
z tego co pamiętam to zazwyczaj na rezerwie pod korek wejdzie ok 40l.
40l. x średnio 5.4zl = 216zł.
to wychodzi że 100km. kosztuje Cię 108zł.
a to oznacza że pali Ci równe 20l.
napisalem 200km dojazdowki i 150qrwokm upalania do daje razem 350km a rzeczywiscie wchodzi ok 40l wiec daje nam to jakies 11,4l/100km przy czym niemal polowa dystansu to naqrwianie ze wskazowka obrotow po prawej stronie obrotomierza
ogolnie jezdzac tak se po miescie to mi wychodzilo czasem (ale rzadko) 7l czasem 8 a czasem 9. Jak upalam to mnie spalanie nie interesuje, nie jade oszczedzac beny, tylko zap.ierdalac!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach