auto: brak
silnik:: brak
moc: brakkm
Dołączył: 17 Sie 2011 Skąd: Poznań
Wysłany: Sob 05 Lis, 2011
Jeżeli mówimy o kwocie 70-80 tys to najlepszy wybór to Sti i trochę kasiory zostanie w kieszeni. Mowie oczywiście o wersji przed "lanosowej" na plus przemawia dźwięk,wydech i ogólnie chyba lepszy wybór na jakieś tam trasy, częściej widuje się STI niz Evo na trasie. W mojej mieścinie lata gość STI normalnie na codzien i jest tez jeden Evo 8. Powiem szczerze ze Evo przerobiony wydech i tylko go słychać z 500m a subaru seryjne i bardzo szybko sie porusza,ciszej i chyba jest sprawniejsze w mieście.Idzie zima = 4 naped.
A w ankiecie zaznaczone M3 z powodu ze ostatnio mam auto z tym znaczkiem.
Pozdr.
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011
Przede wszystkim jeśli te krótkie trasy będziesz pokonywał samochodem to ja bym sobie odpuścił auto z suszarką
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km Pomógł: 16 razy Dołączył: 18 Lis 2009 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 06 Lis, 2011
Nath napisał/a:
Evo twarde? to przeciez mozna z niego zrobic, ze bedzie lusterkami rysowal krawezniki na zakretach, ale czy po to sie kupuje M3/EvO/StI ? Predzej czy pozniej ten dupowoz wlasciciel bedzie chcial poprawic, a drogi w tym kierunku w Evo ma mocno przetarte..
To wcale nie chodzi o 'twardy' zawias. Normalna jazda EVO strasznie człowieka wku@^!a. Miałem wcześniej STi i aż chciało się rano wsiadać i jechać. Trasa/miasto/wycieczka. W EVO jest wszystko maksymalnie wyostrzone - układ kierowniczy/mocowanie silnika i napędów/reakcja turbiny. To że najmniejszy ruch kierownicy = zamiana pasa przy 200km/h, to że na koleinach zwariujesz. To wszystko powoduje, że nie ma szans na relax za kółkiem. Wibracje mimo wałków balansowych też zwyczajnie męczą. Te opinie potwierdzi Ci wiele osób, które mają porównanie.
Aha.. żeby nie było. Nie porównuje tego ze swoim trackday'oym (chociaż jest bardzo wygodny i widzę Was w nim ), ale o totalnie seryjnym. btw. tylko takie EVO ma sens
Dla mnie STI all the way! Na co dzień jest super. Akurat bulgot subaru do mnie w ogóle nie przemawia, za to wszystkie inne 'smaczki' JAK NAJBARDZIEJ! Wnętrzę EVO to taksówka...
M3 E46 zamula na maxa...
W Subaru docenisz każde 100m z 1.5km do pracy.. szczególnie w zimę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach