auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011
Yarko napisał/a:
kubas, jak z dostępnością części do silnika TU24 ?
Nie ma problemu z mechanicznymi częściami, bo silniki TU są bardzo popularne do dziś, dużo części można zamiennie przekładać pomiędzy poszczególnymi silnikami.
Są nawet chyba dostępne zestawy naprawcze do gaźników, z tego co wiem od posiadaczy 205 rallye zawsze największy problem był z ustawieniem gaźników, trzeba do tego speca.
TU2J2 też fajny silnik - kolektor dolotowy z tego silnika też kultowy wśród frenczmenów, choć ja do niego szukam TPS-a i nawet mi nie potrafi ściągnąć!
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011
Młody Papież napisał/a:
pomijając wszelakie sklepy oraz aso, napewno pezociarze 205tkarze sprzedają nawet uzywane czesci silnikowe
zdziwiłbys się ile stron ma wątek gdzie się onanizują nad każdą najmniejszą śrubką w oryginalnym woreczku z ASO Ale fakt czasem cuda udaje się ludziom kupić do tych starych gratów...
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 11 Lis, 2011
M napisał/a:
kubas napisał/a:
M napisał/a:
TPS można łatwo samemu skonstruować
Tak ? A można sprawdzić jakoś prosto czy ten który jest obecnie jest zepsuty ?
Tak, wystarczy miernik z bazaru za 8zł oraz zdrowy tps do porównania.
A może być z Leroja lub Ciastoramy ewentulanie Obiego? Bo u nas na bazarze to tylko ziemnioki majo i marchewkę. Problem jest taki że nie mam zdrowego tps-a do porównania
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach