auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Pią 25 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Ma ktoś numer do Sumy? Jacku, dnia Kreta nie ma, ale może byś mi wysłał PW. Bo nie wiem czym mam jeździć po bułki
Jeszcze se drygne do barana...
kurde, nie mam w telefonie.. dzwoniłem kiedyś do Piotrka Barana i od niego miałem.
Pogadaj z jednym i drugim, na pewno coś doradzą sensownego.
Jak miałem jakiś kryzys to rozmowa z Baranem zawsze pomagała
Naprawiam Reno i bede liczył... Najważniejsze to sobie pojeździć po sniegu. Fajnie by było pojechać Świdnicki na relaksie, bo Mazowiecki jakoś mi się tak nie widzi.
Edit: A kłowki mozna kupic uzywane? Jaka jest przewaga kłówki nad krótka skrzynią ze szperą. I pomijam tu mozliwość wbijania biegów bez sprzęgła.
auto: Jest
silnik:: xxx
moc: xxxkm Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2011 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Sob 26 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Naprawiam Reno i bede liczył... Najważniejsze to sobie pojeździć po sniegu. Fajnie by było pojechać Świdnicki na relaksie, bo Mazowiecki jakoś mi się tak nie widzi.
Edit: A kłowki mozna kupic uzywane? Jaka jest przewaga kłówki nad krótka skrzynią ze szperą. I pomijam tu mozliwość wbijania biegów bez sprzęgła.
Jeśli kupisz używaną to i tak licz się z przeglądem i remontem jeśli chcesz być jej pewny. A przewaga w przypadku Clio to niezawodność i wytrzymałość.
Naprawiam Reno i bede liczył... Najważniejsze to sobie pojeździć po sniegu. Fajnie by było pojechać Świdnicki na relaksie, bo Mazowiecki jakoś mi się tak nie widzi.
Edit: A kłowki mozna kupic uzywane? Jaka jest przewaga kłówki nad krótka skrzynią ze szperą. I pomijam tu mozliwość wbijania biegów bez sprzęgła.
Jeśli kupisz używaną to i tak licz się z przeglądem i remontem jeśli chcesz być jej pewny. A przewaga w przypadku Clio to niezawodność i wytrzymałość.
nie wiem jaka skrzynie ma teraz Radek Pogan ale jak mial sadeva z renaultsport gdy zadzwonil do mnie z lista paru "drobnych" (w tym jedna polos) czesci do przegladu skrzyni przed sezonem to kwota nie byla mala
powiem Ci Marek ze za cene tych pierdolek szperunek bys juz mial
auto: Jest
silnik:: xxx
moc: xxxkm Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Lis 2011 Skąd: Sosnowiec
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011
wasq napisał/a:
rundi napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Naprawiam Reno i bede liczył... Najważniejsze to sobie pojeździć po sniegu. Fajnie by było pojechać Świdnicki na relaksie, bo Mazowiecki jakoś mi się tak nie widzi.
Edit: A kłowki mozna kupic uzywane? Jaka jest przewaga kłówki nad krótka skrzynią ze szperą. I pomijam tu mozliwość wbijania biegów bez sprzęgła.
Jeśli kupisz używaną to i tak licz się z przeglądem i remontem jeśli chcesz być jej pewny. A przewaga w przypadku Clio to niezawodność i wytrzymałość.
nie wiem jaka skrzynie ma teraz Radek Pogan ale jak mial sadeva z renaultsport gdy zadzwonil do mnie z lista paru "drobnych" (w tym jedna polos) czesci do przegladu skrzyni przed sezonem to kwota nie byla mala
powiem Ci Marek ze za cene tych popsuty szperunek bys juz mial
Dalej ma Sadeva. Przygotowanie kosztowało przed sezonem parę złotówek ale w ciągu całego sezonu była bezawaryjna mimo dość brutalnego traktowania
auto: Fiat CCS rally
silnik:: 1242
moc: 92km Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Sie 2010 Skąd: Tychy
Wysłany: Nie 27 Lis, 2011
Marek23 napisał/a:
Naprawiam Reno i bede liczył... Najważniejsze to sobie pojeździć po sniegu. Fajnie by było pojechać Świdnicki na relaksie, bo Mazowiecki jakoś mi się tak nie widzi.
Edit: A kłowki mozna kupic uzywane? Jaka jest przewaga kłówki nad krótka skrzynią ze szperą. I pomijam tu mozliwość wbijania biegów bez sprzęgła.
Ja gdybym miał mniejszy niż większy budżet to nie decydowałbym się na kłówkę.
Przede wszystkim dlatego, że nie daje ona 100% pewności bezawaryjności. Nie chciałbym doprowadzić do sytuacji, kiedy w wyniku pecha kłowka leży w garażu bo nie mam na drogi serwis a w aucie siedzi seria.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach