Saxo ma zrobione 143kkm. Wszystko było wymieniane na czas. A wygląda to mniej wiecej tak:
hamulce
tarcze klocki zacisk po regeneracji zrobiony przy 139,500km (berlingo hdi 2.0)
silnik
świece Bosh, chłodnica oryginał, rozrusznik 139,500km
dolot wydech
filtr odmy stozek itg 62/60 kolektor wydechowy przelot 2cale ostatni i środkowy tłumik 139,000km
zawieszenie
poduszki amortyzatorów , amortyzatory tył KYB gaz 127,000km
łączniki stabi, sworznie wachaczy tuleje wachaczy, gumy wachaczy gumy stabi, końcówki drażków, sprezyny yamex amory B8 139,500km
łożyska+obnizenie belki 140,900 (na gwarancji u Nalepy) 22.05.2011
Olei Valvoline 142,650km + filtr
Opłacony z przeglądem do wrzesnia/październik 2012
Wszystko było robione na oryginałach jeżeli zamienniki to z wysokiej pułki
Przez 2 lata zrobiłem max 20kkm nie upalany na kjs-ach czy sprintach.
Ma lekkie wgięcie na drzwiach prawych. Lakier nie uszkodzony. Zeby nie było tak kolorowo trzeba zrobic delikatną kosmetyke (gdzieś dokrecić plastiki jakis detaling lakieru)
Nie bity, prosty
Oryginał 16V
Jestem drugim właścicielem. Pierwszy był MatiVTS.
cena: zaczynamy od 13k z seryjnym środkiem dolotu 11k dla hh
_________________ i feel the need the need for speed
Ostatnio zmieniony przez misiek86electro Sob 03 Gru, 2011, w całości zmieniany 5 razy
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach