auto: Mazda CX7
silnik:: czysty
moc: ze 230km Pomógł: 12 razy Dołączył: 16 Gru 2005 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 16 Lut, 2006
przy wkładce też dźwięk się zmieni, ale nie zadużo, napewno więcej powietrza wpadnie do silnika niż w seryjnym, ale stożek ma dosiebie to iż powietrze też ma inny rodzaj ciągu i dużo lepszy efekt dźwiękwy
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 16 Lut, 2006
Ja z doświadczenia powiem tak że do silnika z VVTi w Yarisie 1.0 założyłem Stożek z nadmuchem zimnego powietrza i spalanie wzrosło a elastyczność się zjebała... Potem kupiłem wkładkę i poczułem że zyskałem troche z dołu.. nie w mocy ale poprostu szybsza reakcja na dodanie gazu. Zapewne masz zmienna długość kanałów dolotowych i zabawy ze stożkami są ryzykowne poniewaz układ dolotowy jest obliczany od samego wlotu, puszka i kanały dolotowe.. każda zmiana pociąga za sobą to że seryjne ustawienia odnośnie przełączania dlugości kanałów przestaja pasowac do długości zmienionego ukladu. W przypadku Yaris 1.0 kanały zmienią dlugość oprzy 3300RPM nie wiem jak jest w TSie. Wiem że możn azmienić czas i moment zmiany długości kanałów.. ale czy warto dla samego filtra wydawać kase na dodatkowe strojenie... Ja zostałbym przy wkładce. Polecam GREEN
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
44FG [Usunięty]
Wysłany: Czw 16 Lut, 2006
Ja jeżdżę na wkładce K&N-a. Różnicy nie poczułem żadnej, ale przynajmniej jest świadomość, że kompresor zasysa przez bawełnę, a nie przez papier
Na lato planuję zakup największego stożka jaki będzie na rynku + podstawka mocująca. W zimie się boję, bo nie chcę aby kompresor syf zaciągnął.
Jesli chodzi o dzwiek to wkladka daje troche, stozek daje duzo
Co do osiagow to nie ma gdybac, bierzemy wkladke i jedziemy na hamownie.
Najlepiej jak uda sie od kogos "pozyczyc"
Co do stozka, to mozna zrobic symulacje na rurze pcv i skarpecie, po zalozeniu stozka moc sie nie zmieni.
mikson [Usunięty]
Wysłany: Czw 16 Lut, 2006
czyli podsumowujac,
szybsza reakcja na gaz,
ale nie ma przyrostu mocy,
generalnie podchodze do tematu pod wgledem zainwestowania w wkladke i jej mycia co np 5tysi aby zawsze byla swierza
pod tym wgledem oplaca sie miec wkladke
stozka nie chce , sa fajne zestawy k&n typhoony ale sa zajebiscie drogie nie ma sensu moze przy turbo faktycznie bylby sens
a jak z filtrowaniem , slyszalem ze wkladki nasaczane olejem potrafia go osadzac na czujniku przeplywu?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 16 Lut, 2006
co do firm ja bym brał GREEN, importer jest na Jagiellońskiej 58 firma chyba PTS sie nazywa...
co do brudzenia olejem - ja miale m wkłdkę w 3 samochodach nigdy nie zbrudziłem. zalezy jak nasączysz.. jeśliz filtra poprostu cieknie olej bo jest go zadużo to skutek jest logiczny.. wkładka ma nim być NASĄCZONA
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach