Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przyspieszanie
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   Przyspieszanie

Takie dziwne pytanie...
Ruszam z 3000 obr - muli go i cofa go jak by do 1500 obr i dopiero jedzie - wynik do 100km/h do dupy ale koła nie piszczały przy ruszaniu praktycznie wogóle więc tu mały plus bo jest trakcja, aleeeee jak ruszam z 4500 (przy 4000 zaczyna jechać dopiero) to koła mielą ale obroty nie spadają poniżej 4000 i nie dusi go jak w pierwszym przypadku i wkońcu łapie trakcje i jedzie super i wynik do 100km/h też się robi satysfakcjonujący.
I teraz pytanie :
W którym przypadku czyli przy którym sposobie ruszania samochód będzie miał lepszy czas na 200m/400m ???? Bo jak kołami mieli to teoretycznie samochód się tak nie rozpędza no bo koła się ślizgają, ale znowu jak się ruszy spokojnie i z trakcją od początku to trzeba czekać aż wejdzie na odpowiednie obroty, żeby jechał... Spać przez to nie mogę... napiszcie coś.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

a to nie jest tak, ze wystraczy wiedziec na jakich obrotach masz wysoki moment obrotowy? tak jak u mnie przy niecalych 3 tysiach jest juz jakies 80% najwyzszego - metoda prob i bledow doszedlem do wniosku, ze to najlepsze rozwiazanie..
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Tak tak... ja taką metodę stosuje Dżaka. Z tym, że nie wiem w którym przypadku samochód robi lepszy czas na te powiedzmy 200 czy tam 400 metrów...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Vlodarsky napisał/a:
lepszy czas na te powiedzmy 200 czy tam 400 metrów...


ale ze złożonym czy otwartm dachem ?? :P

Tak serio ja zauważylem że ruszenie z niskich obrotów - przynajmniej w NA umożliwa uzyskanie dobrego przyśpieszenia.. - ja staram sie nie przekroczyć 3000rpm i mojego nie muli a nie mieli też w nieskończoność..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

no właśnie a u mnie jak ruszasz powiedzmy z 3000obr to muli go do 1500-2000 i nie moge uzyskać dobrego przyspieszenia... tak jak przy wyścigu z Dżaka - zmuliło mi odrazu i to było jak bym startował jak emeryt.

saxorulez napisał/a:
ale ze złożonym czy otwartm dachem ??

zależy czy ktoś patrzy czy nie :)

[ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 ]
saxorulez napisał/a:
Vlodarsky napisał/a:
lepszy czas na te powiedzmy 200 czy tam 400 metrów...


ale ze złożonym czy otwartm dachem ??


Łukasz wiesz o co mi chodzi?? trapi mnie to...

[ Dodano: Sro 07 Mar, 2007 ]
Mam lepszy pomysł... posprawdzam czy mi wszystko działa dzisiaj - biore samochód i w pobliżu oczyszczalni ściegów zrobie sobie testy z G techem... będzie wszystko jasne.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

no właśnie..

skoro muli go z 3000 startuj z 3200.. i tak po koleji aż znajdziesz złoty srodek.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

ja startuje z 3 800 i nie ma problemów ani z trakcją ani z muleniem...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Moim zdaniem lekki uslizg kół jest jak najbardziej pożądany. Trzymasz go na ręcznym napiętego już trochę?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Marek23 napisał/a:
Trzymasz go na ręcznym napiętego już trochę?


Marek.. zboczeńcu... :D
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

na 200/400 metrow bediesz mial wtedy szybszy czas kiedy szybciej sie tez rozpedzisz do 100 km/h ;)

a jezeli chodzi o start - wez od Dzika Gtech i walcz az dojdziesz do perfekcji.
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

Bad-i napisał/a:
a jezeli chodzi o start - wez od Dzika Gtech i walcz az dojdziesz do perfekcji.

już od dwóch dni mam g tech Dzika :P
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

saxorulez napisał/a:
Marek.. zboczeńcu... :D


Hehe
 
 

JIMEK
[Usunięty]

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

ja jak startuje na maxa to tak zeby mi nie spadlo ponizej 3k wyciagam go na polsprzegle. Bo strzelac nawet z 3 to u mnie = ulubione zajecie eMa -> palenie lacza
 
 

BARANMC
[Usunięty]

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

sharxhunter, z 3800 , troszke za duzo obr. jak dla mnie ,w mojej padlinie juz z 3000 jest ciezko ruszyc bez ingerencji EDSu, a na mokrym to juz tylko tanczy breka :569:
 
 

Misiek_lbn 
Aż żal się spieszyć na tym forum
victory is mine !


auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 24 Lut 2007
Skąd: Horsham

Wysłany: Śro 07 Mar, 2007   

ja mam nówki opony, może dlatego.. ale legalnie z 3 800 i tylko leciutki pisk, a później zapina jak głupi do przodu...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8