Marke: TOYOTA
Typ: HIACE 2.7 VAN
Chassis: JT121UK1300004775
1. Inv.-Setzung: 02.2004
Farbe: Weiss
Zustand: Dem Alter und der Kilometerleistung entsprechend
Bereifung:
ANZAHL POS. BREITE DURCHM. H_B G_B PROF.
4 195 15 70 S 9.0
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Sob 31 Gru, 2011
Vlodarsky, bo mam takiego 3.0 hdi
silnik jest ok oprócz tego ze standardowo jak to w iveco cieknie przy rozrządzie
gorzej z jego osprzętem:
-czujnik położenia wału ( wymieniony na gwarancji 63tys km)
-przepustnica ( wymieniona na gwarancji 69tys km)
-egr 88tys km
-rozrusznik (już trzeci)
do tego skrzynia biegów z plasteliny nie wytrzymująca 400Nm
dokładniej mechanizm różnicowy
synchronizatory tez nie wytrzymywały ale wprowadzili zmiany
notorycznie siadają tez silniczki regulacji w lampach przednich ( oczywiscie kupić trzeba cała lampę)
oczywiscie dochodzą pękające drzwi tylne i urywające się koła zapasowe ( teraz wymieniają podnośnik zapasu za darmo w aso )
dobry jest zawias i komfort jazdy
wszystko to z własnego doświadczenia przez zaledwie 107 tys km nawet biorąc pod uwagę ciężkie warunki w jakich pracuje przebieg jest jak na tyle napraw lekko śmieszny
możne przy transporcie międzymiastowym albo międzynarodowym lepiej by się spisywał niz w budowlance i kręcenia się w większości po mieście i krótkich trasach
auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km Pomógł: 5 razy Dołączył: 02 Sie 2009 Skąd: WJ
Wysłany: Sob 31 Gru, 2011
Bart, no tak ja to rozumie ale mam porównanie ze starszym jumperem z 2004r
miał tak samo przejebane a nawet gorzej bo nie było to maxi wiec zawias mniej odporny no i silnik miał całe 86KM, małe kołka a pod nimi małe tarczki hamulcowe i dawał rade i nie trzeba było w niego ładować tyle kasy
fakt nie był taki wygodny bo całe jego wyposażenie dod. sprowadzało sie do wspomagania, el.szyb i radia
miał tez wady ale czym jest rozwalona klamka w tylnych drzwiach do zmielonej skrzyni biegów
auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm Pomógł: 167 razy Dołączył: 03 Cze 2007 Skąd: z dupy
Wysłany: Czw 05 Sty, 2012
pod maską siedzi 1.9 XUD - silnik, który przejeżdża 500 tysięcy km bez wymiany oleju, napędzany wodą z kałuż
Sam motor trochę słabawy do takiego samochodu, ale do powolnej jazdy bez dużych obciążeń da radę.
Buda trochę rdzewieje, wielkością ładowni nie zabija. Ergonomia bardzo dobra (jak w osobówce/vanie, a nie dostawczaku).
Dużo części mechanicznych jest wspólnych z eurovanem (806/evasion/ulysse/zeta), czyli są dostępne i w dużym wyborze, ale niekoniecznie bardzo tanie.
Zawieszenie jest jak w osobowym samochodzie - z tyłu belka ze sprężynami śrubowymi - niezbyt dobrze znosi przeładowanie i jest miękkie (w sensie - wkładasz 800kg i dupa leży na ziemi).
edit - myślałem, że pytasz o 1.9d
TD ma 92KM, czyli jeździ dość żwawo, ale nie pali jakoś mało, szczególnie jak na diesla w niedużym dość furgonie. To raczej prosty i trwały silnik bez fuckupów.
auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
Wysłany: Pią 06 Sty, 2012
Bart napisał/a:
Kuner, jakieś newsy?
Dołożyłem i kupiłem sprzęt do wulkanizacji do warsztatu
Obejrzałem kilka busów i poniżej 20 koła to nie ma sensu nic kupować. Same gówna. A 20 koła to po pierwsze nie mam, a po drugie gdybym miał to i tak by mi było szkoda na auto które nie zarobi u mnei na siebie.
Nadal zatem będę brał od sponsora Toyote Dyna '05 tylko muszę zamontować w niej hak
_________________ www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach