Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki dostawczak?
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 31 Gru, 2011   

jozekrj napisał/a:
ducato jumper boxer byle nie po 2006r ale z tym problemu nie będzie


jeśli biorąc pod uwagę inny silnik niż 2,2 to czemu nie polecasz tych po 2006 ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 31 Gru, 2011   

za 8h się kończy

Marke: MERCEDES-BENZ
Typ: V 220 CDI Fashion
Chassis: VSA63829413368668
1. Inv.-Setzung: 03.2001
Farbe: grau-met.
Zustand: Durchschnittlich
Bereifung: 2 - Bereifung; 195/70 R15 97 T M+S ( 8m m)
Bauart / Aufbau / Türen: PW / Limousine / 4
Typenschein: 1MC644
MFK: 06.02.2009
Tacho-Stand (km): 252462


za 26h kończy się

Marke: TOYOTA
Typ: HIACE 2.7 VAN
Chassis: JT121UK1300004775
1. Inv.-Setzung: 02.2004
Farbe: Weiss
Zustand: Dem Alter und der Kilometerleistung entsprechend
Bereifung:

ANZAHL POS. BREITE DURCHM. H_B G_B PROF.
4 195 15 70 S 9.0

Bauart / Aufbau / Türen:
Lieferwagen / / 4
Typenschein: 3TA372
MFK: 01.03.2009
Tacho-Stand (km): 140999



za 47h kończy się

Marke: MERCEDES-BENZ
Typ: 313 CDi
Kontrollschild: SO 126 408
Chassis: WDB9036631R635574
1. Inv.-Setzung: 04.2004
Farbe: weiss
Zustand: Gepflegt
Bereifung: vorne 8 mm hinten 3 mm 225/70R15
Bauart / Aufbau / Türen: Lieferwagen / /
Typenschein: 3MF794
MFK: 27.05.2008
Tacho-Stand (km): 454968
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Sob 31 Gru, 2011   

Vlodarsky, bo mam takiego 3.0 hdi

silnik jest ok oprócz tego ze standardowo jak to w iveco cieknie przy rozrządzie
gorzej z jego osprzętem:
-czujnik położenia wału ( wymieniony na gwarancji 63tys km)
-przepustnica ( wymieniona na gwarancji 69tys km)
-egr 88tys km
-rozrusznik (już trzeci)

do tego skrzynia biegów z plasteliny nie wytrzymująca 400Nm
dokładniej mechanizm różnicowy
synchronizatory tez nie wytrzymywały ale wprowadzili zmiany

notorycznie siadają tez silniczki regulacji w lampach przednich ( oczywiscie kupić trzeba cała lampę)

oczywiscie dochodzą pękające drzwi tylne i urywające się koła zapasowe ( teraz wymieniają podnośnik zapasu za darmo w aso )


dobry jest zawias i komfort jazdy

wszystko to z własnego doświadczenia przez zaledwie 107 tys km nawet biorąc pod uwagę ciężkie warunki w jakich pracuje przebieg jest jak na tyle napraw lekko śmieszny

możne przy transporcie międzymiastowym albo międzynarodowym lepiej by się spisywał niz w budowlance i kręcenia się w większości po mieście i krótkich trasach
_________________
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 31 Gru, 2011   

z drugiej strony patrząc - tłuczesz się grubo przeładowanym samochodem po mieście, więc nie dziwota, że się sypie.

Ja mam ducato '07 (z ivekowskim silnikiem 2.3), w tej chwili 370 tysięcy km i nic się nie dzieje.
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Sob 31 Gru, 2011   

Bart, no tak ja to rozumie ale mam porównanie ze starszym jumperem z 2004r
miał tak samo przejebane a nawet gorzej bo nie było to maxi wiec zawias mniej odporny no i silnik miał całe 86KM, małe kołka a pod nimi małe tarczki hamulcowe i dawał rade i nie trzeba było w niego ładować tyle kasy

fakt nie był taki wygodny bo całe jego wyposażenie dod. sprowadzało sie do wspomagania, el.szyb i radia

miał tez wady ale czym jest rozwalona klamka w tylnych drzwiach do zmielonej skrzyni biegów :lol2:
_________________
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 31 Gru, 2011   

jozekrj napisał/a:
notorycznie siadają tez silniczki regulacji w lampach przednich ( oczywiscie kupić trzeba cała lampę)


jest modyfikacja w ASO która usuwa ten problem - chodzi o spływającą wodę do lamp

wg mnie to są jego bolączki :
jozekrj napisał/a:
-egr 88tys km
-rozrusznik (już trzeci)

do tego skrzynia biegów z plasteliny nie wytrzymująca 400Nm
dokładniej mechanizm różnicowy
synchronizatory tez nie wytrzymywały ale wprowadzili zmiany




Ale z drugiej strony mam klientów którzy w 2,2 robią do 200 000 bez niczego poza EGRem.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 31 Gru, 2011   

a no właśnie - u mnie EGR jakieś błędy zaczął generować, jak się dowiedziałem ile kosztuje nowy z wymianą - przestał :>
 
 
 

jozekrj 
Za czym ta kolejka stoi?

auto: PUG 307SW
silnik:: EW10A
moc: 140km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Sie 2009
Skąd: WJ

Wysłany: Nie 01 Sty, 2012   

ja zaślepiłem egr tak jak to robiło się w iveco Daily ale niestety wywala błąd ciśnienia w kolektorze dolotowym czego w daily nie było

jedzie normalnie pali tez tyle samo
_________________
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 05 Sty, 2012   

Kuner, jakieś newsy?
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Czw 05 Sty, 2012   

Bart, scudo/jumpy do 2005r 1.9td jest coś warte?

Muszę znaleźć jakieś dwa tanie auta dla 4-osobowych ekip z gratami głownie do turlania się po mieście.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Czw 05 Sty, 2012   

pod maską siedzi 1.9 XUD - silnik, który przejeżdża 500 tysięcy km bez wymiany oleju, napędzany wodą z kałuż :>
Sam motor trochę słabawy do takiego samochodu, ale do powolnej jazdy bez dużych obciążeń da radę.
Buda trochę rdzewieje, wielkością ładowni nie zabija. Ergonomia bardzo dobra (jak w osobówce/vanie, a nie dostawczaku).
Dużo części mechanicznych jest wspólnych z eurovanem (806/evasion/ulysse/zeta), czyli są dostępne i w dużym wyborze, ale niekoniecznie bardzo tanie.
Zawieszenie jest jak w osobowym samochodzie - z tyłu belka ze sprężynami śrubowymi - niezbyt dobrze znosi przeładowanie i jest miękkie (w sensie - wkładasz 800kg i dupa leży na ziemi).
edit - myślałem, że pytasz o 1.9d :>

TD ma 92KM, czyli jeździ dość żwawo, ale nie pali jakoś mało, szczególnie jak na diesla w niedużym dość furgonie. To raczej prosty i trwały silnik bez fuckupów.
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Czw 05 Sty, 2012   

To dla ekipy hydraulikow, którzy bedą się przemieszczać z punktu a do b. 4 ludzi + sprzęt ~ 450 - 500 kg to max.

Biorę je pod uwagę, bo są znacznie wieksże od choćby berlingo. Masz jakiś pomysł na innego mini dostawczaka?
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

pomyślę, nic mi w tej chwili do głowy nie przychodzi oprócz oczywistych typów jak np. T4.
 
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Ale sensowne T4 to wydatek x2, poza tym mamy 3szt 1.9TD 70KM :) i teraz nie wziąłbym innego pod uwagę jak 2.5 102KM.

Jeszcze mnie ciekawi jak wygląda sprawa z małymi dostawczakami w przedziale 15.000-18.000.

Combo CDTI
Brelingo/Partner HDi
Doblo JTD

Nie wiem czy coś jeszcze jest sensownego i konkurencyjnego.
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Kuner 
na satatek. służbowo!
swiatMINI.pl


auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 23 Sie 2010
Skąd: Wawa - Ursus

Wysłany: Pią 06 Sty, 2012   

Bart napisał/a:
Kuner, jakieś newsy?

Dołożyłem i kupiłem sprzęt do wulkanizacji do warsztatu :)
Obejrzałem kilka busów i poniżej 20 koła to nie ma sensu nic kupować. Same gówna. A 20 koła to po pierwsze nie mam, a po drugie gdybym miał to i tak by mi było szkoda na auto które nie zarobi u mnei na siebie.

Nadal zatem będę brał od sponsora Toyote Dyna '05 tylko muszę zamontować w niej hak :)
_________________
www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.09 sekundy. Zapytań do SQL: 12