auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 13 Sty, 2012 Porting głowicy
Witajcie. Dobrze wiemy, że porting głowicy w silniku wolno ssący jest wskazany i przynosi niezłe efekty. A jak to ma się w przypadku diesli? Jako, że mam wyjęty i rozebrany silnik w jednym z dupowozów to zastanawiam się, bo widzę, że głowica ma spore niedoróbki i jest co poprawiać, ale czy warto? Może ktoś się już spotkał z czymś takim. Wiem, że temat trochę z dupy, bo to nie o hot hatcha chodzi, ale warto się podpytać zanim coś spie.dolę
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 13 Sty, 2012
A pomyśl sam?
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Pią 13 Sty, 2012
Bardzo często robie głowice w dieslu , przyrosty przy turbo wynoszą od 5do 7 % , wiec jak za tak tanią przeróbkę jestem na tak , jedyny koszt to dobry dremelek chyba że to już masz
auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 13 Sty, 2012
Czesiu dremelka mam już. Mówisz, że to pomaga? Czyli mogę liczyć, że będzie lepiej, ciekawe na ile to pomoże przy mapowaniu.
Bart powiedzmy, że 2, ale to nic nie wnosi do tematu
auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 13 Sty, 2012
Wiesz jak to jest, jeżdżę tylko francuskimi samochodami i dobrze jednego się nie naprawi jak już drugi nie jeździ, tu silnik, tam skrzynia a w trzecim w między czasie belka się podegnie o krawężnik
Bardzo często robie głowice w dieslu , przyrosty przy turbo wynoszą od 5do 7 % , wiec jak za tak tanią przeróbkę jestem na tak , jedyny koszt to dobry dremelek chyba że to już masz
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach