auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 17 Sty, 2012
Pewnie, że warto... Seryjne c20xe na motronicu 2.8, kolektory seria, wydech seria, dolot seria.. Zrobiona tylko głowica + spasowanie z kolektorami i wynik następujący:
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 17 Sty, 2012
Bardzo fajny przebieg, jakby się dało górę pociągnąc do 7500 i podskoczyć do 18x KM to mocowo clio sport nie ma czego szukać, ale ten przebieg to pewnie właśnie kwestia wałków. super dół i środek góra słaba.
auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km Pomógł: 10 razy Dołączył: 05 Wrz 2011 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 17 Sty, 2012
Kenet napisał/a:
Pewnie, że warto... Seryjne c20xe na motronicu 2.8, kolektory seria, wydech seria, dolot seria.. Zrobiona tylko głowica + spasowanie z kolektorami i wynik następujący:
Nie masz wykresu przed tym zabiegiem? Dziś jak oglądałem głowice to można zdjęć ok. 0,5 mm ze ścianek na łączeniu z kolektorami czyli tak naprawdę usunięte będą tylko progi i nie wiem czy brać się za to czy nie.
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 17 Sty, 2012
Wykresu przed nie ma, ale przed obróbką głowicy to była zdrowa seria z kompresją po 15 na każdym cylindrze. Ten wynik jest bez żadnego strojenia, tylko głowica, ale w obróbkę dużo serca i pracy poszło. Natomiast mam też przykład, w którym po delikatnym spasowaniu głowicy z kolektorem ssącym różnica na + była ok. 2 KM, w zasadzie błąd pomiaru... (sprawdzane w ciągu 5 dni)
A co do pękania to ja upalam 3ci rok i nic mi nie pęka. Jedna generacja pękała, a były 4-5, różnie się to podaje.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
Wykresu przed nie ma, ale przed obróbką głowicy to była zdrowa seria z kompresją po 15 na każdym cylindrze. Ten wynik jest bez żadnego strojenia, tylko głowica, ale w obróbkę dużo serca i pracy poszło. Natomiast mam też przykład, w którym po delikatnym spasowaniu głowicy z kolektorem ssącym różnica na + była ok. 2 KM, w zasadzie błąd pomiaru... (sprawdzane w ciągu 5 dni)
A co do pękania to ja upalam 3ci rok i nic mi nie pęka. Jedna generacja pękała, a były 4-5, różnie się to podaje.
ja miałem tą co ponoć pęka i jakoś nic jej nie było.
po dołożeniu wydechu i strojeniu do głowicy już powinno być 18x jedna taka jeździła po Krakowie:P
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach