Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Porting głowicy
Autor Wiadomość

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

Pewnie, że warto... Seryjne c20xe na motronicu 2.8, kolektory seria, wydech seria, dolot seria.. Zrobiona tylko głowica + spasowanie z kolektorami i wynik następujący:



:faja:
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

Bardzo fajny przebieg, jakby się dało górę pociągnąc do 7500 i podskoczyć do 18x KM to mocowo clio sport nie ma czego szukać, ale ten przebieg to pewnie właśnie kwestia wałków. super dół i środek góra słaba.

Nie można mieć wszystkiego :]
_________________
 
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

Wałki seria :]
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

wiem, o tym mówię.
Clio w serii ma lepszą głowicę i pewnie "ostrzejsze" wałki stąd wyższe moce.
_________________
 
 
 

Jacek 
Idź na zakupy!


auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy
Dołączył: 20 Kwi 2009
Skąd: SY

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

:>
_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

Kenet napisał/a:
Pewnie, że warto... Seryjne c20xe na motronicu 2.8, kolektory seria, wydech seria, dolot seria.. Zrobiona tylko głowica + spasowanie z kolektorami i wynik następujący:

Obrazek

:faja:

Nie masz wykresu przed tym zabiegiem? Dziś jak oglądałem głowice to można zdjęć ok. 0,5 mm ze ścianek na łączeniu z kolektorami czyli tak naprawdę usunięte będą tylko progi i nie wiem czy brać się za to czy nie.
_________________
 
 

KarQ 
spieprzaj dziadu

auto: 500SEC i inne
silnik:: 5.0
moc: 326km
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Maj 2009
Skąd: WZ

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

C20XE to poczciwy dziadek, tylko, żeby nie ta pękająca głowica o_O
_________________
EM-AIR SYSTEM
www.em-airsystem.pl
Wentylacja | Klimatyzacja | Chłodnictwo
 
 

Kenet 
Mam grzybicę stóp


auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 28 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Sty, 2012   

Wykresu przed nie ma, ale przed obróbką głowicy to była zdrowa seria z kompresją po 15 na każdym cylindrze. Ten wynik jest bez żadnego strojenia, tylko głowica, ale w obróbkę dużo serca i pracy poszło. Natomiast mam też przykład, w którym po delikatnym spasowaniu głowicy z kolektorem ssącym różnica na + była ok. 2 KM, w zasadzie błąd pomiaru... (sprawdzane w ciągu 5 dni)

A co do pękania to ja upalam 3ci rok i nic mi nie pęka. Jedna generacja pękała, a były 4-5, różnie się to podaje.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Śro 18 Sty, 2012   

Kenet napisał/a:
Wykresu przed nie ma, ale przed obróbką głowicy to była zdrowa seria z kompresją po 15 na każdym cylindrze. Ten wynik jest bez żadnego strojenia, tylko głowica, ale w obróbkę dużo serca i pracy poszło. Natomiast mam też przykład, w którym po delikatnym spasowaniu głowicy z kolektorem ssącym różnica na + była ok. 2 KM, w zasadzie błąd pomiaru... (sprawdzane w ciągu 5 dni)

A co do pękania to ja upalam 3ci rok i nic mi nie pęka. Jedna generacja pękała, a były 4-5, różnie się to podaje.


ja miałem tą co ponoć pęka i jakoś nic jej nie było.

po dołożeniu wydechu i strojeniu do głowicy już powinno być 18x jedna taka jeździła po Krakowie:P
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 10