auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
ale to nie możesz zostawić tych pierścieni które masz nabite na tarcze ? liczy się ilość zębów i średnica zewnętrzna, a nie wewnętrzna, albo nie rozumiem co napisałeś
ja kupowałem tarcze speedmaxa najtańsze z intercarsu i one były bez pierścieni, które kupiłem później na allegro
auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km Pomógł: 31 razy Dołączył: 30 Mar 2009 Skąd: z lasu
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
Ale jak ma zalozyc pierscien o srednicy wewnetrzej 75 na tarcze gdzie pasuje pierscien ze srednica wewmetrzna 72mm? Seryjny pierscien jest o 3mm za duzy na ta tarcze.
Tak ja to zrozumialem.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
Mrozu napisał/a:
Dajesz stare i nowe tarcze do tokarza i za grosze on zrobi to za Ciebie
A w miedzyczasie trzymam auto na kołkach pod domem .
Tak czy inaczej to rzeźba pierścień na pierścien i 10zl to nie bedzie kosztować 50-80zl obstawiam taka robota.
WuRC z jednej strony wkurza mnie ABS zwłaszcza zimą, ale bez korektora nie idzie tego ogarnąć żeby działało jak należy, nie będę pruł auta, od tego mam AXa
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pią 20 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
Mrozu napisał/a:
Dajesz stare i nowe tarcze do tokarza i za grosze on zrobi to za Ciebie
A w miedzyczasie trzymam auto na kołkach pod domem .
Tak czy inaczej to rzeźba pierścień na pierścien i 10zl to nie bedzie kosztować 50-80zl obstawiam taka robota.
WuRC z jednej strony wkurza mnie ABS zwłaszcza zimą, ale bez korektora nie idzie tego ogarnąć żeby działało jak należy, nie będę pruł auta, od tego mam AXa
Hehehe wykorzystam ten temat i jutro pokażę ci dopiero co to rzeźba w układzie hamulcowym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach