auto: Opel Astra :)
silnik:: 1.6
moc: 105km
Dołączył: 19 Sty 2012 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012 Astra G OPC
Hej, coś się zaczynam przymierzać do kupna takiego auta. Zgodnie z tym, co mam napisane pod swoim jakże oryginalnym nickiem, obecnie też śmigam Asterką i lubię te auta za prostotę i niezawodność.
Z dorwaniem dobrej OPC na pewno jest spory problem. Obecnie na otomoto jest ich kilka, czy kojarzycie może któreś (w końcu nie wyprodukowali ich tak wiele)?
Ewentualnie, co sądzicie o szerzej dostępnej wersji Sportive? Jak to się ma do OPC? To tylko kwestia mniejszej ilości koni i braku homologacji?
I tak w ogóle, jak te auta skręcają? Może i mam Astrę, ale to zupełnie cywilna, wysoko zawieszona i raczej miękka, standardowa wersja. Nie jest szczególnie "sportowa" .
Ewentualnie macie może jakieś inne propozycje wdzięcznych i fajnie jeżdżących aut w takiej kategorii cenowej? Od razu mówię, że nie chcę 106 i Saxo, bo miałem nieszczęście widzieć crashtesty tych aut .
Od razu proszę o wybaczenie za ten stek bzdur napisany przez wymagającego nie wiadomo czego studencika . Mam nadzieję, że się nie obrazicie .
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012
Poszukujący napisał/a:
Zgodnie z tym, co mam napisane pod swoim jakże oryginalnym nickiem
nick jak z ogłoszeń towarzyskich/serwisów randkowych czy coś
Poszukujący napisał/a:
I tak w ogóle, jak te auta skręcają?
mam pełną wiedzę w tym temacie, więc akurat masz szczęście, że trafiłeś na mnie.
widziałem na własne oczy. te auta skręcają w lewo w Żelazną a potem w prawo w Prostą (teraz tam jest zamknięte przy rondzie onz więc chyba bez sensu kupować taką furę dopóki nie skończą metra budować).
poproszę pomuk,
witamy na hh
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: CCS/C4/E34
silnik:: 1.2/1.6/2.0
moc: 90/115/150km Pomógł: 23 razy Dołączył: 02 Sie 2011 Skąd: Goclaf
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012
Poszukujący, poczekaj na Keneta to Ci odpowie na kilka pytań
Ja jak już pisałem mam takie OPC ale jeszcze nią nie skręcałem więc
ciężko mi coś powiedzieć.
Silnik budzi się powyżej 4 tys i wtedy to jakoś się odpycha
_________________ Nadsterowność jest lepsza, nie widzisz drzewa które Cię zabije
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 24 Sty, 2012
Jechałem pare razy OPC (cywilem i rajdowką) i jak dla mnie świetny samochód, może silnikowo nie podchodzi do Clio (o CTR'ach nie wspominając), ale pod względem prowadzenia się oraz hamowania dla mnie jeden z wzorców wśród samochodów typu HH.
Jeżeli chodzi o różnice miedzy 2,0 136KM, a OPC to jest ich znacznie wiecej niz znaczek na klapie, "zenon" i "tuningowane lusterka".
Generalnie żeby wycisnąć 170 kucy ze zwykłej dwulitrówki będziesz musiał wpakować więcej niż róznica w zakupie, a itak nadal nie masz genialnych hamulcy, świetnego zawieszenia i foteli recaro które są mega.
A wersja sportive ma ze sportem tyle wspólnego że ma schowek na trampki pod fotelem kierowcy.
O jakim sporcie wogóle mówimy jak 2litrowy samochód z trudem schodzi poniżej 10s w sprincie do 100kmh ???
Generalnie jak bym miał około 20K pln to szukałbym OPC.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach