auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 15 Sty, 2012
Spotkałem się też z opinią, że to wybijające się zawieszenie w Alfie to jest takie je.banie kotka przy pomocy młotka bo ludzie nie serwisują fur na bieżąco bo części są "drogie" i później takie rozjebundy są sprzedawane. A na podstawie tego powstaje opinia, że zawieszenie się wybija.
Alfa ładna,ale nie ufam temu producentowi. Do tego,są to cięzkie auta z tego co wiem. Prowadziłem kiedyś 147 gta i ani to nie jechało,anie nie skręcało. Jako,że diesla na trasy będę miał prawdopoodobnie to jednak zostaje przy czymś bardziej charakternym.
auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Pon 16 Sty, 2012
Marek23 napisał/a:
A jeszcze takie pytanie. Nowa Megi RS... Tak moze by w przyszlym roku to wpadlo. Jak to pali na trasie? W miescie? Wady silnika jakieś? Ile pluje seria? Skreca lepiej niz golf?
miałem jakieś pół roku temu na weekend pożyczoną nową Megane RS.. w aucie jestem zakochany więc raczej nie będzie to obiektywne
prowadzenie: jeździłem wersją z zawieszeniem CUP i było mega.. w zakręcie przyklejone (chociaż do jazdy na krawędzie w Twoim stylu to mi wiele brakuje więc traktuj to jak szybsza bujaka po mieście )
komfort: zawieszenie CUP daje darmowe masaże kości ogonowej i kręgosłupa na śląskich wertepach więc zaoszczędzisz na fizjoterapeutach etc .. poza tym to co być powinno zenon, dwustrefowa klima, dobre radyjko itp do bujaki w sam raz
spalanie: miło mnie zaskoczyło, bo w końcu to 250konna turbo benzyna, emeryt mode dał 7/100, but 13/100, średnia wypadła mi na 300 km jakieś 9,2/100 gdy prowadziła narzeczona to żwawszym tempem ale tylko delikatnie dodając gazu wypadło jej 8,5/100
fuckupy: ze znanych mi to tylko seryjnie popsuta sprężarka klimy i łatwy do popsucia materiał na fotelach Recaro w wersji bez skórzanej tapicerki
GeKo napisał/a:
Spalania nie znam, bo przez jakieś 40minut pedal to the metal na zmianę z Leonem po Bytomiu. Do tego Otto zafundował dziewczynie Leona mokre majtki podczas wyprzedzania.
owszem mokro miała bo wyprzedzana felicia była jakieś 10 cm od megany.. dlatego zawsze mi mówi żebym nie wydawał kasy na byle co bo "zbieramy na Megane RS" więc chyba się podoba
GeKo napisał/a:
Lewa działa, dupka fajnie się uślizguje a szpera wyciąga, choć płytka to to nie jest, ale przynajmniej na lapach nie czuć.
ja tam fachowcem w tej dziedzinie nie jestem ale z zakrętów to to wyjeżdża na pełnej bombie (mojej )
GeKo napisał/a:
W środku zwłaszcza jak sie spojrzy do tyłu to słabo z miejscem, opadająca linia dachu jednak powoduje wrażenie ciasnoty.
e tam ja + narzeczona plus bagaże i nie było żadnych problemów ani z komfortem ani z widocznością itp
auto: Megane GT
silnik:: dci
moc: 110km Pomógł: 13 razy Dołączył: 31 Mar 2009 Skąd: Tarnowskie Góry
Wysłany: Wto 17 Sty, 2012
Marcin Bartkowiak niestety nie ma aktualnie żadnej na stanie ale zapytam Kamila Wieczorka (Renault Auto Efekt Tarnowskie Góry) czy pożyczyłby swojej osobistej, ale to dopiero pod koniec stycznia jak będę się z nim widział
to jego Megane - poza pakietem CUP jest też pakiet Turismo czyli prosiak pod dupką w wersji Recaro, był też, jak przystało na Kamila, mały dzwon ale już wszystko naprawione
http://www.facebook.com/p...&type=3&theater
ps. spróbuj u Pietrzaka ale jak byłem u nich w zeszłym tygodniu to żadnej Megane RS na stanie nie było ani w Katowicach ani w Świętochłowicach .. chyba że w innych pobliskich salonach Renault coś jest
ps. ta jest ze skoczowa http://otomoto.pl/renault-megane-rs-C18966658.html tylko bez pakietu CUP czyli szpery i Recaro brak
BMW zaprezentowało cztery modele o wysokich osiągach, pod maskami których pracują silniki wysokoprężne.
We wszystkich nowych wersjach (BMW M550d xDrive Sedan, BMW M550d xDrive Touring, BMW X5 M50d oraz BMW X6 M50d) zastosowano sześciocylindrową jednostkę napędową o pojemności 3.0 l (Euro 6), która z pomocą systemu potrójnego doładowania rozwija 381 KM w zakresie od 4 000 do 4 400 obr./min. i maksymalny moment obrotowy 740 Nm w przedziale od 2 000 do 3 000 obr./min.
Napęd jest przekazywany na wszystkie cztery koła za pośrednictwem ośmiobiegowej przekładni automatycznej. Literką M sygnowane jest zarówno sportowe zawieszenie modelu jak również pakiet spoilerów i nakładek oraz wnętrze z "wyścigowymi" dodatkami. Modele M Performance zadebiutują podczas salonu samochodowego w Genewie, a na rynku pojawią się zaledwie kilka tygodni później. Ceny rozpoczynają się od 80 800 euro za BMW M550d xDrive.
Osiągi dla poszczególnych modeli:
BMW M550d xDrive Sedan; 0- 100 km/h w 4,7 sekund, V max 250 km/h, śr,zużycie paliwa 6,3 l/100 km, emisja CO2 165 g/km.
BMW M550d xDrive Touring; 0-100 km/h w 4,9 sek, V max 250 km/h; śr.zużycie 6,4 l/100 km; emisja CO2 169 g/km.
BMW X5 M50d: 0-100 km/h w 5,4 sek; V max 250 km/h; śr.zużycie 7,5 l /100 km; emisja CO2 199 g/km.
BMW X6 M50d: 0-100 km/h 5,3 sek, V max 250 km/h; śr.żuzycie 7,7 l /100 km, emisja CO2 204 g/km.
80 tys euro plus dodatki,żeby mieć szybkie i mało palące auto? Wolałbym za to mieć jeszcze szybsze auto, a spalanie pewno by mnie nie obchodziło, gdybym takim budzetem na samochod dysponował
zgoda zgoda - jakbym z jakiegos powodu mial pokonywac samochodem dlugie dystanse, to by sie nadalo, ale a) przy takim budzecie moglbym latac samolotem b) 535d czy nawet 530d tez by dalo rade.
Ale takie cyfry: 0- 100 km/h w 4,7 sekund, V max 250 km/h, śr,zużycie paliwa 6,3 l/100 km, emisja CO2 165 g/km dla dizla to ciekawostka.. (choc spalanie pewnie z przymruzeniem oka)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach