auto: .
silnik:: ,
moc: .km Pomógł: 13 razy Dołączył: 06 Cze 2010 Skąd: kraków
Wysłany: Śro 22 Lut, 2012
KarQ napisał/a:
misiek86electro napisał/a:
nie wrzóciłem
wrzucić czy wyżółcić
Leon Cupra
nie pyskuj
sorry za moj bład... wstydze sie
cupra rozumiem jedynka? bo to taki przedział cenowy. Moim i nie tylko moim zdaniem nie skreca myle sie?
_________________ i feel the need the need for speed
AleX [Usunięty]
Wysłany: Śro 22 Lut, 2012
z powyższej listy stawiałbym na MINI R53... skręca, przyspiesza i hamuje względnie dobrze. Wykończenie środka jest OK, zależnie od wersji bardziej lub mniej wypaśne. Jak widać modyfikowalne auto i zadziwiająco pojemne w środku
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 23 Lut, 2012
Do bujaki na co dzień Golf albo Megane.
Golfa za DSG niskie spalanie jak na to co oferuje i nie rzucający się styl Za Golfem przemawia jeszcze dostęp do know-how w zakresie modów i bliskość comp sportu.
Megane za czysty performance, Oczywiście R26 oraz z tego co wyczytał Yarko za przyzwoitą jakość i brak poważnych i kosztownych awarii.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 23 Lut, 2012
nie mam nic do powiedzenia na temat tych:
RM2 RS 2.0T
Civic Type- R VII
Astra III 2.0
ale moge porownac GTI i Clio.
GTI jest PORZĄDNYM samochodem, ciut drozszym od Clio. jak zalezy Ci na objezdzaniu wszystkich na swiatłach i podgrzewanej dupie to wtedy GTI.
a jak chcesz codziennie wsiadac do furaka i cieszyć jape z dzwieku silnika i handlingu to zdecydowanie Clio.
gabarytowo są podobne, golf jest chyba ciut wiekszy. osiagi przed programem w GTI są ciut lepsze. ogromny plus to DSG
Pitt dopisze bo nie wiem ale ja do Clio leje od roku tylko 98, a do GTI przed ew. programem chyba 95 moze wejsc bez wywalania wczesniej czy pozniej bledow.
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: yaris TS
silnik:: 1NZ-FE
moc: nykm Pomógł: 36 razy Dołączył: 16 Maj 2010 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw 23 Lut, 2012
Słusznie prawisz.
Dodam tylko od siebie, że przez chwile myślałem o GTI, ale znalezienie w Polsce pewnego egzemplarza to dłuuga i ciernista droga, no chyba, że startujesz z budżetem >60 albo lepiej >70 kzł. Za to klijaczy w przedziale 42-50 kzł, z polskiego aso i serwisowanych pojawia się trochę.
A poza tym:
Jakarti napisał/a:
a jak chcesz codziennie wsiadac do furaka i cieszyć jape z dzwieku silnika i handlingu to zdecydowanie Clio.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 23 Lut, 2012
Walle napisał/a:
Audi S4
kompletnie to nie skręca! ale ie tak jak honda z eniby nie skręca, tylko naprawdę nie skręca, nadaje się tylko na autostrade i ewentualnie szybkie łuki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach