auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 27 Lut, 2012
nox napisał/a:
ta jak sie dowiedziaęłm Honda CL350 z "Dziewczyna z Tatuażem " jest niezła
pisaaaaałem już o tym zgapiaczu jeden.
Nie możesz na motocyklu jeździć, ktoś musi alimenty płacić.
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Pon 27 Lut, 2012
nox napisał/a:
ta jak sie dowiedziaęłm Honda CL350 z "Dziewczyna z Tatuażem " jest niezła
jest, ale to taki trochę undergroundowy kafej rejser ale też fajny, choć najlepszy był w nim dźwięk niestety lekka sciema z tym wkładaniem sie w winkle na kolanie, bo widać wcześniej było że ma oponę kostkę
edit: ryba masz więcej takich produkcji ?? film kurde jakby o mnie... chudzina w czarnym kasku, czarnej kurtce, dżinach i trampkach na motorze tyle ze z przyszłości, ale w sumie tak sobie to mniej wiecje wyobrażałem
wiesz może jaka to yamaha?? myślałem ze xj ale chyba nie bardzo jednak
Ostatnio zmieniony przez Janusz Pon 27 Lut, 2012, w całości zmieniany 1 raz
nie wiem Pati, najbardzie skłania mnie do zrobienia prawka, to że nasi zajebiści ustawodawcy chcą coś tam namieszać w nim
generalnie wszystko rozbija sie o kase ale myśle że na początek do będzie pułap do 14k zł i mam kilka typow (fazer, sv650 ,generalnie coś wygodniejszego do 750cm3 i w miare zwrotnego)
auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 27 Lut, 2012
Piter, kup sobie horneta 600. Takiego jak mój, tylko 600.
W cenie do 12k kupisz już jakiś 2003-2004 powiedzmy, wieczny silnik, klasyczny wygląd.
Do miasta spoko.
Jak porobie ładne foto, to się nakręcisz ;]
auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 27 Lut, 2012
Bonku, crf na supermoto to marzenie, ale zanim podejmiesz jakąś decyzję, poczytaj o kosztach utrzymania - są chorodalne.
Jak CBR to tylko litr, godny uwagi jest jeszcze CBR954RR, jako ciekawostka ma największą tarczę ze wszystkich plastików - 330mm.
Jeśli chcesz 600tkę, to ja bym się pchał jednak w YZF-R6, kręci się do magicznych 18000 rpm
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 27 Lut, 2012
O tym CRF wiem jak z kosztami, bo mi mówił ziom, który jeździ i serwisuje krosówki
A CBR ja to akurat rozkminiam bo po siostrze chyba przejmę F3 600 - na początek powinno wydać
EDIT:
Z resztą mam kolegę, który lata Monster`em i ciągle mi tylko mówi, trzeba było kupić CBR tam się tylko napęd robi i się lata
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012
Nie ma odpowiedniego tematu to zapytam tutaj.
Kumpel przymierza sie do kupna motoru i chce abym pojechał z nim looknąć bo on jest anyt motoryzacyjny. Na furach coś się znam(odróżniam malucha od dużego Fiata) ale na motocyklach ni huhu.
Na co zwrócić uwagę? Czy ten model jest usterkowy? O ten dokładnie egzemplarz się rozchodzi:
http://otomoto.pl/kawasak...0-M3006426.html
auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 05 Mar, 2012
elo,
nie wiem jak konkretnie z GPZ, podrzuce Ci ogól rzecz na które trza patrzeć:
Dobrze, jak posiada się miernik ciśnienia cylindra, najlepiej jak ma 13barów UWAGA: Sprawdzać na rozgrzanym silniku.
Rozpędzić się do co najmniej 100km/h i puścić kierownice i sprawdzić, czy prosto jedzie.
Sprawdzić stan opon (każda opona ma tester, guma nie może pokryć się z punktem w bieżniku).
Sprawdzić tabliczki na ramie i silniku.
Sprawdzić stan układu napędowego (polecam odkręcić pokrywę przedniej zębatki i sprawdzić stan zębów).
Po rozgrzaniu motocykla odkręcić manetkę gazu na maxa aby zobaczyć, czy wszystko w miarę równo chodzi.
W trakcie jazdy dać motocyklowi po garach aby zobaczyć, czy nic nie cieknie.
Dobrze, jak jest zimno na dworze, ponieważ widać czy parują zegary, jak tak to coś było kombinowane z przebiegiem.
Przed przyjazdem na oględziny kazać sprzedawcy bardzo dokładnie wyczyścić motocykl. Dzięki temu od razu widać wszystkie korozje, wżery, zaśniedzenia poszczególnych części motocykl. Tak to pomyśli się, że to brudne jest a potem ...........
Przed przyjazdem na oględziny nie kazać sprzedawcy odpalać motocykla, silnik ma być zimny. Wtedy wiemy, że motocykl nie ma problemów z odpalaniem na nierozgrzanym silniku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach