auto: Twingo RS CUP
silnik:: K4m854 1.6
moc: 133km
Dołączył: 12 Sie 2011 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Pią 09 Mar, 2012
GeKo napisał/a:
...Niestety znając zycie podłoga w clio, twingo jest z dupy na dwóch poziomach. Nie potrafię zrozumieć dlaczego w renault z uporem maniaka fotele są na wysokości klozetu. Inna opcja to wspawanie profili zamknietych i do nich montaż mocowań bocznych.
3mm dla stali 5mm dla alu jeśli dorbze pamiętam
Dokładnie, mocowanie wewnętrzne jest kilka cm wyżej od zewnętrznego. Ręce opadają.
Wspawywania profili raczej wolałbym uniknąć, może na stare lata wrócę do oryginalnych taboretów
Marcel ta na zdjęciach to rama z Clio czy Hondy? Bo na oko widzę raczej do Twingo nie będzie pasować:(
Ostatnio zmieniony przez jogi Pią 09 Mar, 2012, w całości zmieniany 1 raz
auto: Twingo RS CUP
silnik:: K4m854 1.6
moc: 133km
Dołączył: 12 Sie 2011 Skąd: Częstochowa
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012
Niestety Marcel ramka którą masz, u mnie raczej nie zadziała
Poniżej na foto roboczo naszkicowałem dlaczego.
Jeśli zaznaczone na czerwono otwory to punkty mocowania ramy do podłogi , to ja potrzebuję mieć jeszcze 4 otwory do mocowań bocznych kubła( zielone kropy), umieszczone mniej więcej w takich miejscach jak narysowałem. Do tego celu potrzebne są dwa poprzeczne płaskowniki , a nie jeden, jak u Ciebie.
Podobnie jak na zdjęciu , które wkleiłem w pierwszym poście tematu.
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Sob 10 Mar, 2012
w tarnowskich gorach jest czowiek-legenda ktory takie mocowanie jak potrzebujesz wystruga ci w 30 min
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach