auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2012
Odkopuję.
Chciałem wrócić do tematu IS200 - właśnie mój ziom ma do sprzedania swoją ładną, pewną sztukę, na dobrym kole z Evo, gwint, wydech Nismo chyba (?) itd. w dobrej kasie.
Padły tu informacje, że to nie jedzie, jest drogie w eksploatacji (ale czy tylko paliwo? bo słyszałem że części tanie i dostępne ale jeszcze nie szperałem bo info dopiero wyszło od niego dziś) i dużo pali - moglibyście rozwinąć? To ma chyba 155KM i ponoć w mieście 9-10, trasa 6-7. Na jednym zbiorniku obrócił ostatnio Wawa-Tor Poznań (kilka kółek) - Wawa. Zbiornik ma chyba 70l (OMG ).
Jeszcze nim nie jeździłem, ale słyszałem że ogarnia. Więc OCB? Jakieś doświadczenia?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: AP1
silnik:: F20C
moc: 240km Pomógł: 21 razy Dołączył: 28 Kwi 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2012
Greg napisał/a:
Chciałem wrócić do tematu IS200 - właśnie mój ziom ma do sprzedania swoją ładną, pewną sztukę, na dobrym kole z Evo, gwint, wydech Nismo chyba (?) itd. w dobrej kasie.
masz jakieś foty ? chętnie bym zobaczył jak się prezentuje w takim setupie
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2012
54 samochody tylko, tym bym się nie sugerował. Pytanie ile taki Lex pali znajomemu Wasa?
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
rabarbar [Usunięty]
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2012
nie lepiej dorzucić kilka tysi i kupić e46 330i ???
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Pią 20 Kwi, 2012
Greg napisał/a:
Odkopuję.
kolega ma ISa, mega się jaram, super samochody
bardzo fajnie brzmią, ale niestety w przypadku mojego znajomego, pali mu w mieście bliżej 13 niz 10, ale to może kwestia wprawy
ten którego wkleiłeś, skoro Twojego zioma, to bym brał, bo zwyczajnie nie pożałujesz wyboru
jedyny minus, brak szpery w tych autach z tego co wiem
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012
No właśnie też się boję o spalanie.
Ale auto przez weekend staniało o 2k w wersji "gołej" (seria fele, bez gwintu i stacji multimedialnej Sony) i o 4k w wersji "wypas".
Te 4k można wydać na LPG.
Kasa na droższą furę na szczęście nie jest jakimś problemem, tylko po prostu nie chcę wydawać niewiadomo ile siana na samochód do jazdy na co dzień (przynajmniej teraz, póki nie będzie mnie stać na STI ) - szczególnie, że mam na oku pewną inwestycję, więc kasiora się przyda.
330 jest fajne, ale zwykle mają jakieś gigantyczne przeloty i raczej budżet min. 30k.
Ewentualnie Williams.
No i mam nadal kilka innych typów, ale zobaczymy - na dniach się okaże.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm Pomógł: 16 razy Dołączył: 01 Wrz 2009 Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności
Wysłany: Pon 23 Kwi, 2012
kiedyś tez się tym modelem interesowałem i podpytałem u źródła:
spalanie w mieście 12-14 a jak mocno się go butuje to i 20 wciągnie
LPG, podobno nie chętnie współpracuje .
Awaryjność - mała. Bardzo pewne fajne auto z napędem na tył.
Osiągi, nie są specjalne. Jakieś 8 sek.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach