A jak wiadomo jakie wtryski z innego wozu mozna zapodac do naszych????
Pierwsza sprawa to rezsytancja wtryskow.
Wtryski ogolnie dziela sie na wysokoomowe i niskoomowe.
Najlepiej to oczywiscie wymienic na wtryskiwacze takie same.
Sruga sprawa to wymiary. Rozne sa.
Nastepny podzial to top-feed i side-feed czyli sposob doprowadzenia paliwa
Po lewej top, po prawej side. Ten pierwszy ma listwe paliwowa z gory, ten po lewej liste z "oczkami" ktore dostarczaja paliwo z boku, w polowie wysokosci wtryskiwacza.
Zapomnialem o tym napisac, ma znaczenie. Chociaz o tym malo moge powiedziec, bo nie potestowalem.
Teoretycznie z tego co czytalem sa wlasie wtryski lejace strumieniem, mgielka i na dwa punkty. Pierwsze to 8v, drugie dobre do takch instalacji jak u mnie gdzie zaworow nie widac a trzecie do 16v.
W praktyce, mi dzialaja te co mam i nie wnikam
Obecnie wtryski zamontowalem dalej od glowicy by bylo miejsce na rozpylenie mieszanki, zobaczymy jak to dziala, kat tez zmieniony na ostrzejszy.
Gaznik leje daleko od glowicy i dziala, ludzie pisza ze sekwencyjny wtrysk wcale nie jest lepszy od pol sekwecji a nawet od rownloglego wtrysku. Juz w to nie wnikam, mam turbo i nie bede sie bil o te 2KM ktore zyskam lepszym wymieszaniem paliwa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach