Mnie osobiscie ta furka sie podoba ale jesli chodzi o bude to musi byc to wlasnie ta wersja czyli po lifcie, o wiele fajniejszy przod fajniejsza kiera ale.. ten silnik.. jakbym mial kupowac meganke w coupe to tylko i wylacznie z 2.0 16V 150 kuca.. podobno o wiele fajniej sie zbiera, lepiej pracuje i przede wszystkim mniej awaryjny.. ten silnik IDE cos im nie wyszedl..
Kondziu ogolnie pomysl na samochod jest fajny bo meganka jest wygodna i przyjemnie sie nia jezdzi.. nie jest to moze jakis mega straszny zapier.dalacz ale daje rade
_________________ www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2007
Fajna, mialem chyba ten silnik w scenicu 2.0 16v wnioskujac po mocy :566: Jesli to naprawde ten, to raczej nieproblemowy. 100000km robisz z jedna wymiana oleju
W wersji przed liftem jest F7RA710, czyli jak w willim
nie no zaraz zaczniemy jechać kto ma bardziej babskie auto
[ Dodano: Pon 02 Kwi, 2007 ]
pcs napisał/a:
nie kupuj z sinikiem ide !!!!!!
czyli muszę kupić starszego? qrwa fa chcę nowszy
Misiek_lbn Aż żal się spieszyć na tym forum victory is mine !
auto: Lancer Evo VII
silnik:: 2.0
moc: 330km Pomógł: 17 razy Dołączył: 24 Lut 2007 Skąd: Horsham
Wysłany: Pon 02 Kwi, 2007
kup starszy po letkim dzwoniku żeby do wymiany był zderzak i maska, i sobie zrobisz lift i zapytaj Free Mana o opinię... z tego co ja wiem, to nawet w ASO często nic nie mogli zrobić z usterkami w IDE... i jak problemy były przed tak i po wizycie... także o to się dowiedz co i jak chyba polskie paliwo im nie smakuje, bo na zachodzie ludzie nie mają problemów...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach