Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Testy oleju Millers
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Czw 21 Cze, 2012   Testy oleju Millers

http://www.hothatch.org/i...d=137&Itemid=51
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

Chloru 
bizon
...

auto: Xsara VTS
silnik:: XU10J4RS
moc: 167km
Dołączył: 07 Maj 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 25 Cze, 2012   

Fajnie, że się komuś chciało to badać ale wnioskowanie na podstawie takiego testu, że Millers pokazał klasę jest delikatnie mówiąc nadużyciem.

Powody są dwa:

1. Motul miał najechane 3000 km
2. Różnica pomiaru rzędu 1,5% na 99% mieści się w granicach błędu pomiarowego.

P.S. Sam do Cytryny zalałem Millersa i nie narzekam.
_________________
Understeer is a crime (C) Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 25 Cze, 2012   

Chloru napisał/a:
2. Różnica pomiaru rzędu 1,5% na 99% mieści się w granicach błędu pomiarowego.


Trzeba by robić testy aż "błąd pomiarowy" będzie na korzyść innego oleju, żeby było wiarygodnie ?
Oczywiście nie będę się upierał co do tego testu, ale kolejny test z podobnym wynikiem potwierdza regułę - tak mi się wydaję. Dla mnie wyznacznikiem jest test z Politechniki w Brnie gdzie warunki były laboratoryjne i wykluczone były "błędy hamowni", poślizg kół, nieumiejętność przeprowadzającego test i inne rzeczy mające wpływ na badanie.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Chloru 
bizon
...

auto: Xsara VTS
silnik:: XU10J4RS
moc: 167km
Dołączył: 07 Maj 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   

Vlodarsky, mnie tam w Brnie nie było więc nie mam jak ocenić fachowości tamtych prób. Chociaż oczywiście uczelnia wyższa do pewnego profesjonalizmu zobowiązuje i pozostaje nam wierzyć, że było to zrobione porządnie.

Żeby było jasne. Nie najeżdżam na Millersa. Sam zalałem go do swojego paździerza bo nie było rozsądnej alternatywy 5W50.
_________________
Understeer is a crime (C) Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   

Chloru, a ja staram się zachować zdrowy rozsądek :) (chociaż mi trudno bo test jest na moją korzyść) ale ciekawi mnie kiedy (po ilu testach z różnych stron europy) można uznać, że zalety tego produktu są prawdziwe ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

206 Gti 
bulion czy brulion?
Ulubieniec forum


auto: Mercedes
silnik:: 3.5
moc: 272km
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   

Co byś rekomendował do Mercedesa 350 SLK (3.5. v6) - Vlodziu. Obecnie mobil 1 0w 40.
_________________
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   

Chloru, Ja powiem tyle że jeśli po 3000km nie wyczynowej jazdy olej jakiego by nie był producenta traciłby właściwości to byłby to szmelc. A na Motulu zrobiłem już 90tys km.
Od siebie mogę dodać że podczas testu była również monitorowana temperatura w dolocie oraz w hali i test rozpoczynaliśmy gdy w dolocie było równo 50C, w momencie zakończenia pomiaru temperatura spadała do 46C.
Na tej hamowni hamowałem swoje auto co najmniej 10 krotnie z tego często po kilka razy 1 dnia.
I jeśli temp w hali, ilość powietrza oraz ciśnienie nie zmieniało się wyniki były powtarzalne.
_________________
 
 
 

Chloru 
bizon
...

auto: Xsara VTS
silnik:: XU10J4RS
moc: 167km
Dołączył: 07 Maj 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 26 Cze, 2012   

Panowie, love, peace und faworki. Ja nie twierdzę, że to nie jest lepszy olej. Nie neguję też jakości hamowni, po prostu jestem świadom, że każde urządzenie zapewnia pewną dokładność pomiaru i w przypadku hamowni nie zdziwiłbym się gdyby mieściła sie ona właśnie w różnicy pomiarów które otrzymaliśmy. Oczywiście jeżeli wykonamy 100 pomiarów i za każdym razem wyniki będą na korzyść Millersa to coś jest na rzeczy ;-)
_________________
Understeer is a crime (C) Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 27 Cze, 2012   

GeKo, Chloru, Oj tam Oj tam :)

206 Gti, Kierując się normami prducenta wyskakuje olej bardzo lubiany przez posiadaczy Clio Sportów :) http://racing-oils.pl/product.php?id_product=16 lub http://racing-oils.pl/product.php?id_product=12
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

206 Gti 
bulion czy brulion?
Ulubieniec forum


auto: Mercedes
silnik:: 3.5
moc: 272km
Dołączył: 04 Sty 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Cze, 2012   

W takim razie zaleje sobie skoro podnosi moc :) .
_________________
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 27 Cze, 2012   

206 Gti napisał/a:
W takim razie zaleje sobie skoro podnosi moc


:lol2: To nie ten :) i nie podnosi tylko ogranicza współczynnik tarcia. To jak płyn do szyb z nanotechnologią, wypełnia mikro nierówności przez co woda po szybie spływa. Tak po prostu jest :) żaden wielki myk :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Chloru 
bizon
...

auto: Xsara VTS
silnik:: XU10J4RS
moc: 167km
Dołączył: 07 Maj 2012
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 27 Cze, 2012   

Vlodarsky, to też taki trochę pic na wodę ;-) Gdybyś miał idealnie równy materiał (tak na poziomie atomowym, czyli własnie nano) to okazałoby się, że tarcie jest bardzo duże ze względu na oddziaływania międzyatomowe. Nie będę zanudzał teorią XFS5W50 całkiem nieźle działa w Cytrynie i chyba troche mniej go żre. Jako, że to dopiero pierwsza runda na tym oleju poczekam na wydawanie wiążacych opinii.
_________________
Understeer is a crime (C) Colin McRae
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Wto 03 Lip, 2012   

Chloru napisał/a:
1. Motul miał najechane 3000 km


W opinii ekspertów z centrali Millers w GB "Motul miał 3000 km przebiegu - oznacza to, że przy nowym oleju byłoby jeszcze korzystniej dla Millers Oils - używany olej (nawet po 3 tys km) traci nieco lepkości, a nawet niewielka ilość (1%) paliwa w oleju powoduje zmniejszenie tarcia (tyle tylko że również zmniejszenie właściwości smarnych) "
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 12