Wyłącznie funkcji start/stop
Autor
Wiadomość
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012 Wyłącznie funkcji start/stop
Panowie mam prośbę. Odebrałem dzisiaj fure i za bata nie mogę znaleść funkcji wyłączenia tego ustrojstwa. Jest jeden guzik ale po ponownym uruchomieniu silnika trzeba go znowu wyłączać.
Dzwoniłem do Pitta i nie znalazłem tej funkcji w kompie.
Zadzwoniłem tez do salonu i powiedzieli ze tego sie nie da na stałe wyłączyć tylko każdorazowo.
Any ideas?
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Franek
słucham..?
auto: MCS
silnik:: 2.0
moc: 192km
Pomógł: 19 razy Dołączył: 14 Lip 2009 Skąd: WWL
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012
Bad-i napisał/a: tylko każdorazowo.
Ja tak wlasnie mam, ze kazdorazowo po uruchomieniu silnika musze dezaktywować.
Pewnie rozwiazanie konieczne ze wzgledu na jakieś eko przepisy.
Nie wiem o jakim aucie piszesz, ale podejrzewam, ze teraz wszystkie tak mają.
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012
Nowe zwykle A6 w sadzomiocie
Przecież inaczej bym nie dzwonił do Pitta
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012
Bonczek napisał/a: Na forach US/UK piszą, że się nie da.
To samo powiedział gość z salonu, ale nie chciałem mu wierzyc
Bonczek
There you go... Petrolhead
auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy Dołączył: 25 Sty 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012
Myślę, że pozostaje Ci tylko rozwiązanie aftermarketowe, który może grozić utratą gwarancji. Więc pewnie będziesz wolał przywyknąć do S/S
BTW da się go trochę oszukać odpowiednio operując hamulcem
Chyba, że masz AT.
_________________ Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63
http://www.facebook.com/p...208482285855703
GeKo
Gonna giv'm a cziken? Press on regardless
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012
szmelcwagen
_________________
Kuner
na satatek. służbowo! swiatMINI.pl
auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km
Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
B-Rey
zapytaj Justynę
auto: Renault Megane
silnik:: K4J
moc: 95km
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Sie 2011 Skąd: Rybnik
Wysłany: Czw 05 Lip, 2012
Ja bym podpiął pod ten guzik przekaźnik monostabilny i zasilił po kluczyku
Tomcat
Pisze wiadomość....
auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy Dołączył: 11 Wrz 2008 Skąd: Miasto Królów
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012
Jeśli rozwiązanie jest to samo co w obecnym modelu Paska, to masz dwie opcje:
- get used to it
- nie zapinać pasów
_________________ EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012
Pewnie da się jakoś program oszwabić ale to w gwarancję bije czy nie?
To jest eko-bubel
Jacek
Idź na zakupy!
auto: mam
silnik:: też
moc: 72.5km
Pomógł: 46 razy Dołączył: 20 Kwi 2009 Skąd: SY
Wysłany: Pią 06 Lip, 2012
Bad-i napisał/a: Bonczek napisał/a: Na forach US/UK piszą, że się nie da.
To samo powiedział gość z salonu, ale nie chciałem mu wierzyc
wyje,baj mu w kły, zaraz znajdą rozwiązanie