auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Nie 08 Lip, 2012
roj napisał/a:
w końcu zamiast przywozić ciągle jakieś wynalazki to założyłeś lepsze opony i od razu są efekty
Spokojna głowa, miałem i wynalazki na początku 12letnie michaliny na których miałem zamiar polatać bokiem, a dupa z tego wyszła bo trzymały jak złe mimo ze to tylko 215.
Pierwszy trening tego typu zaliczony ale coś mi się wydaje że nie był ostatni
Kaja, Buni, Roj, Kamill, dzięki za wprowadzenie i cenne rady! Organizacja i atmosfera pierwsza klasa, normalnie już dawno się tak dobrze nie bawiłem Autko miałem seryjne ale i tak można było się wyszaleć i poznać jego możliwości.
Cytat:
Polecam 2:48, Roj popisuję się przed koleżanką na prawym jak mu zawieszenie wybiera w każdych warunkach.
ładny przejazd, ale żonkę to mi trochę przestraszyłeś.
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Śro 11 Lip, 2012
ten 3:23 co ja podałem Emeryta faktycznie był z dwoma niefajnymi przeszkodami na trasie, które trzeba było omijać (pachoł w łuku w prawo przed oponą (pierwszy pas lotniska) i opona na wyjściu z szykany.
ja głosuję za uznaniem 3:21 (póki nie jest poniżej 3:19:7 to śmiało ).
Mi Droozda zmierzył idąc od startu do mety po pasie (nie, nie po trasie za moim samochodem ) 3:18:x ale to czas dla mnie bo jechałem sam więc nikomu nie udowodnię, że było czysto ale satysfakcje mam
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Mi Droozda zmierzył idąc od startu do mety po pasie (nie, nie po trasie za moim samochodem ) 3:18:x
Oczywiście potwierdzam że to był czas przejazdu od startu do mety , co było po drodze nie wiem.
A jak tam Roj Twoje czasy mierzone gps-em? zdały egzamin?
bedzie profi pomiar next time i lotus na pelnym sliku
bardzo dobrze , jako pełen slick rozumiem 4 razy slick na kołach, a nie tylko na przednich .
nie ma co się spinać o czasy jedna sekunda w ta czy tamtą, dla mnie ważniejsze, żeby sieknąć następnym razem ze 20 kółek tak jak w czerwcu .
Myślę, że przydałoby się uprawnić start, lub żeby kierowcy sami miedzy sobą przepuszczali się minimalnie kolejnością, bo z tego co zauważyłem, niektórzy bardzo długo czekali na starcie, zamiast płynnie ruszać
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012
buni napisał/a:
bedzie profi pomiar next time i lotus na pelnym sliku
Buni napisz coś więcej o pomiarze jaki będzie
BTW jak zawsze jestem przeciwnikiem mierzenia ze stopera przez instruktora - powód jest prosty, doważenie średnio 80kg samochodu faworyzuje najmocniejsze samochody.
auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Sob 14 Lip, 2012
EmerytRs2 napisał/a:
buni napisał/a:
bedzie profi pomiar next time i lotus na pelnym sliku
bardzo dobrze , jako pełen slick rozumiem 4 razy slick na kołach, a nie tylko na przednich .
nie ma co się spinać o czasy jedna sekunda w ta czy tamtą, dla mnie ważniejsze, żeby sieknąć następnym razem ze 20 kółek tak jak w czerwcu .
Myślę, że przydałoby się uprawnić start, lub żeby kierowcy sami miedzy sobą przepuszczali się minimalnie kolejnością, bo z tego co zauważyłem, niektórzy bardzo długo czekali na starcie, zamiast płynnie ruszać
20 kółek to sie jedzie jak sie fura jebie, powinieneś machnąć 30 na luzie jak nie bedziesz zmieniał kół pół dnia
M napisał/a:
BTW jak zawsze jestem przeciwnikiem mierzenia ze stopera przez instruktora - powód jest prosty, doważenie średnio 80kg samochodu faworyzuje najmocniejsze samochody.
Np jakie? evo 400KM ? i tak jest poza zasięgiem, większość osób z hh przyjeżdża na ułeż furami w okolicach 160-190KM.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach