Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
[?] hydrauliczny ręczny zgodny z homo 106
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 29 Lip, 2012   [?] hydrauliczny ręczny zgodny z homo 106

Jak w temacie - poszukuję takowego, albo chociaż zdjęcia, skanu strony z homo, czegokolwiek. :D
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 29 Lip, 2012   

Badi ma homo z Saxo i tam możesz sobie obejrzeć.
Homo ze 106 na pewno ma Bartek 106 albo Przem 106.

Jak nie to pozostaje Ci się odezwać do Opała - to jest kompendium wiedzy w temacie Pugów 106 ;)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Ma być zgodnie z N czy A grupą ???

Jezeli N to układ na dwóch pompach bo musisz zachować krzyzowy układ obwodów.
W praktyce zostaje jedynie to co zaproponował Peugeot Sport - a nie mam pewności czy w 106 był homolowany hydro-reczny w N grupie? W Saxo po lifcie był na pewno.

W grupie A masz zapis że układ hamulcowy jest DOWOLNY - to oznacza ża układ krzyżowy możesz zmienić na przód - tył, ale w zgodzie z przepisami wyglad hamulaca ręcznego, pompy hamulca recznego czy tez korektora siły hamowania powinny być takie same jak w homo.
W RPP dopuszcza się że wajcha i pompa nie musza być identyczne ale musza pochodzić od renomowanego (znanego) producenta akcesoriów (tilton, AP Racing, RRS, itp).

W grupie N lokalizacja dzwigni musi pozostać bez zmian.
W grupie A możesz zamienić wajche pozioma na pionową - ponoć tak jest wygodniej :)

Pozdr.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

demyt... zapomniałem napisać, że Opał to pikuś jesli chodzi o wiedze Chrzanka w temacie 106 :P
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Mam hydrauliczny na stanie wyciągnięty z A grupowego 106, przechodził wszystkie BK w GSMP. Mogę Ci machnąć foty i dopytać jak był dokładnie zamontowany.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Ja tylko powiem ze do saxo kupiliśmy coś na styl homologowanego i jest to słabe. Przynajmniej w porównaniu tego do clio
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Bad-i napisał/a:
Ja tylko powiem ze do saxo kupiliśmy coś na styl homologowanego i jest to słabe.


Tilton
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Vlodarsky napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Ja tylko powiem ze do saxo kupiliśmy coś na styl homologowanego i jest to słabe.


Tilton


Oj ręczny to chyba nie jest Tiltona, bo tutaj nie mówimy o kolektorze
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

ręczny masz w saxo RRS, bo potrzebny był "na szybko". Wtedy była akcja przed rajdem składanie i tylko to było na stanie. Generalnie nawet jak będziesz ciągnął mocno to nie urwiesz, ale fakt jakościowo ciut gorzej niż to co z Clio...
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Napisze jak Rasta; jeczy jak stara KOORWA.

Trzeba go jakoś wzmocnić bo lata tez jak wyżej wymieniona
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Cytat:
W Saxo po lifcie był na pewno


Nie był, VO do A gr a nie do N, duzo samochodów miało zamontowane (np. nasz) ale jest to niezgodne z homo i załącznikiem. Kwestnia błednej (nad) interpretacji załącznika.

Cytat:
W grupie N lokalizacja dzwigni musi pozostać bez zmian.


U nas w Hondzie byla taka sytuacja że Klaudia nie byla w stanie dosiegnac recznego (fotel z przodu reczny z tylu). Wojciech Nowak powiedzial ze nie ma problemu abysmy zmienili miejsce montazu dźwigni oraz jej położenie, byle by mechanizm został taki sam. Teraz mamy pionowy ręczny z przodu tunelu. Autko to eNka.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Bad-i napisał/a:
Oj ręczny to chyba nie jest Tiltona, bo tutaj nie mówimy o kolektorze


A tak ! Masz rację Bartek. Wybieraliśmy też to co wzrokowo było najbardziej podobne do zdjęć z homo :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

Dzięki Panowie :)

Teraz już jaśniej - pozostaje zdobycie foto/skan łapy z homo 106, w mojej niestety tego nie znalazłem. :(

Korektor mam z pokrętłem Compbrake - to samo co Tilton.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Mick 
Samochody, kina, kupa, cebula...


auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km
Pomógł: 32 razy
Dołączył: 10 Lip 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

compbrake to to samo co RRS :)

Tilton to jeszcze inna bajka :)
_________________
DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 30 Lip, 2012   

qbus napisał/a:
Nie był, VO do A gr a nie do N,


Bardzo możliwe - nie kłóce się bo nie znam na pamięć homo od saxo :)
Wiem że poliftowe w stosunku do przedliftowego miało:
-koła 15"
-szpere citro sport.

qbus napisał/a:
U nas w Hondzie byla taka sytuacja że Klaudia nie byla w stanie dosiegnac recznego (fotel z przodu reczny z tylu). Wojciech Nowak powiedzial ze nie ma problemu abysmy zmienili miejsce montazu dźwigni oraz jej położenie, byle by mechanizm został taki sam. Teraz mamy pionowy ręczny z przodu tunelu. Autko to eNka.


Formalnie jest zapis że musi być zachowana lokalizacja (na tunelu środkowym), pozostaje kwestia interpretacji.
Z kolei inny przepis mówi że wszelkiego rodzaju przedłużenia seryjnej dzwigni które służą jedynie wygodzie obsługi sa również dozwolone...
O przeniesieniu miejsca mocowania nie wiem, ale skoro można to chyba dobrze :)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12