auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012
Ma być zgodnie z N czy A grupą ???
Jezeli N to układ na dwóch pompach bo musisz zachować krzyzowy układ obwodów.
W praktyce zostaje jedynie to co zaproponował Peugeot Sport - a nie mam pewności czy w 106 był homolowany hydro-reczny w N grupie? W Saxo po lifcie był na pewno.
W grupie A masz zapis że układ hamulcowy jest DOWOLNY - to oznacza ża układ krzyżowy możesz zmienić na przód - tył, ale w zgodzie z przepisami wyglad hamulaca ręcznego, pompy hamulca recznego czy tez korektora siły hamowania powinny być takie same jak w homo.
W RPP dopuszcza się że wajcha i pompa nie musza być identyczne ale musza pochodzić od renomowanego (znanego) producenta akcesoriów (tilton, AP Racing, RRS, itp).
W grupie N lokalizacja dzwigni musi pozostać bez zmian.
W grupie A możesz zamienić wajche pozioma na pionową - ponoć tak jest wygodniej
Pozdr.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Mam hydrauliczny na stanie wyciągnięty z A grupowego 106, przechodził wszystkie BK w GSMP. Mogę Ci machnąć foty i dopytać jak był dokładnie zamontowany.
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012
ręczny masz w saxo RRS, bo potrzebny był "na szybko". Wtedy była akcja przed rajdem składanie i tylko to było na stanie. Generalnie nawet jak będziesz ciągnął mocno to nie urwiesz, ale fakt jakościowo ciut gorzej niż to co z Clio...
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
Nie był, VO do A gr a nie do N, duzo samochodów miało zamontowane (np. nasz) ale jest to niezgodne z homo i załącznikiem. Kwestnia błednej (nad) interpretacji załącznika.
Cytat:
W grupie N lokalizacja dzwigni musi pozostać bez zmian.
U nas w Hondzie byla taka sytuacja że Klaudia nie byla w stanie dosiegnac recznego (fotel z przodu reczny z tylu). Wojciech Nowak powiedzial ze nie ma problemu abysmy zmienili miejsce montazu dźwigni oraz jej położenie, byle by mechanizm został taki sam. Teraz mamy pionowy ręczny z przodu tunelu. Autko to eNka.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pon 30 Lip, 2012
qbus napisał/a:
Nie był, VO do A gr a nie do N,
Bardzo możliwe - nie kłóce się bo nie znam na pamięć homo od saxo
Wiem że poliftowe w stosunku do przedliftowego miało:
-koła 15"
-szpere citro sport.
qbus napisał/a:
U nas w Hondzie byla taka sytuacja że Klaudia nie byla w stanie dosiegnac recznego (fotel z przodu reczny z tylu). Wojciech Nowak powiedzial ze nie ma problemu abysmy zmienili miejsce montazu dźwigni oraz jej położenie, byle by mechanizm został taki sam. Teraz mamy pionowy ręczny z przodu tunelu. Autko to eNka.
Formalnie jest zapis że musi być zachowana lokalizacja (na tunelu środkowym), pozostaje kwestia interpretacji.
Z kolei inny przepis mówi że wszelkiego rodzaju przedłużenia seryjnej dzwigni które służą jedynie wygodzie obsługi sa również dozwolone...
O przeniesieniu miejsca mocowania nie wiem, ale skoro można to chyba dobrze
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach