Czy Oni robią wzmacniane półosie ? do tej pory widziałem, że ograniczają się do założenia pierścienia na środkowym wew przegubie prawej półosi...
W Toruniu ładnie robią - dobierają mocniejsze przeguby i półosie są nie do zabicia. Tylko 800 zł chyba taka operacja... za sztukę.
auto: DS3 THP
silnik:: 1.6T
moc: 156km Pomógł: 6 razy Dołączył: 14 Sie 2009 Skąd: Tarnów
Wysłany: Pią 03 Sie, 2012
No to musze sie zastanowić czy kupować nową serię czy regenerować, narazie jeszcze jeżdże tylko jak wchodze ogniem w lewe zakręty to zajebiśc... głośno napierd.. przegub wewn.
auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
Wysłany: Śro 08 Sie, 2012
Powiem wam tak - całe życie montowałem w warsztacie rzeczy fabrycznie regenerowane (oczywiście klientom proponowałem nowe, ale cena przerażała więc znajdowalismy złoty środek), więc i dzisiaj zamontowaliśmy takową półoś w BMW e36 Compact, które służy do upalania. Przejechałem na tym 5 km i robiąc ulubione rondo po swojemu puściła. Pierwsza od 2007 roku. Zatem na pytanie nowa czy regenerowana - odpowiadam - śmiało regenerowana Ta walnęła, gwarancję uznają i po sprawie.
_________________ www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
auto: 106/Fiesta VII
silnik:: tu5jp4/j4/Econetic
moc: 150/90km Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Maj 2011 Skąd: Wągrowiec
Wysłany: Czw 09 Sie, 2012
Ja zaryzykowałem ( choć nie wiem co to za ryzyko ) i zakupiłem wczoraj nową/regenerowaną ... myślę że nie warto dopłacać do fabrycznie calkowicie nowej...
jesli tak mało pada tych regenerowanych
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach