Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Kondzio pyta... rozrząd
Autor Wiadomość

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   Kondzio pyta... rozrząd

1. pasek rozrządu obraca się ze zmienną prędkością a klinowy ze stałą?
2. pompa wodna jest napędzana paskiem rozrządu czy klinowym?
3. pasek rozrządu (sam) można wymienić w godzinę?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

1. zmienna
2. 95% rozrządu
3. zalezy od samochodu
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

KonradMK napisał/a:
1. pasek rozrządu obraca się ze zmienną prędkością a klinowy ze stałą?
2. pompa wodna jest napędzana paskiem rozrządu czy klinowym?
3. pasek rozrządu (sam) można wymienić w godzinę?


1. obydwa paski są napędzane wałem korbowym a więc ze wzrostem obrotów pasek kręci się szybciej
2. Zazwyczaj pompa jest tak umiejscowiona, że jest napędzana rozrządem ale np u Dzika w Reno 5 jest paskiem...
3. Pasek rozrządu w Uno 1,0 Fire można wymienić w pół godziny :) w C5 V6 w 4 godziny
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   Re: Kondzio pyta... rozrząd

KonradMK napisał/a:
1. pasek rozrządu obraca się ze zmienną prędkością a klinowy ze stałą?
2. pompa wodna jest napędzana paskiem rozrządu czy klinowym?
3. pasek rozrządu (sam) można wymienić w godzinę?


1. Zmienna
2. Roznie, coraz czesciej rozrzadu, ale nie ma reguly
3. Zalezy od samochodu, w clio 2.0 nie polecam, w renault ogolnie trzeba wiedziec jak bo nie ma znakow na kolkach i bedzie klopot
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzik Czw 05 Kwi, 2007, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

dzik napisał/a:
1. Stala


mówimy o tym samym ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

Vlodarsky napisał/a:
dzik napisał/a:
1. Stala


mówimy o tym samym ?


Fuck, myslalem o czym innym, oczywiscie ze zmienna.
_________________
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

dzięki za pomoc panowie
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

wiesz chyba jesteś rozkojażony <przytul>
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

wymienial juz ktos z Was u siebie sam rozrzad?? Na jednym walku okej, ale jak juz sa dwa to sie boje ze cos zle ustawie i silnik do wyrzucenia :/
Tylko raz pomagalem staremu wymienic rozrzad w silniku V8. Czekanie na odpalenie wydawalo mi sie wieczne :D
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

u siebie bym nie próbował ale jak kumplowi silnik nie odpalał to całą gromadą wybebeszaliśmy rozrząd. generalnie wyglądało to tak:
http://darkxs.fotosik.pl/albumy/6639.html

polecam zdjęcie 41 - świeca po uderzeniu tłokiem
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

k-mart napisał/a:
wymienial juz ktos z Was u siebie sam rozrzad?? Na jednym walku okej, ale jak juz sa dwa to sie boje ze cos zle ustawie i silnik do wyrzucenia :/
Tylko raz pomagalem staremu wymienic rozrzad w silniku V8. Czekanie na odpalenie wydawalo mi sie wieczne :D


widzialem jak sie wymienia 16v na dwoch walkach. nie jest to trudne - trzeba miec tylko odpowiednie krzywki do ustawienia walkow i juz.. pomijajac rozkrecenie polowy przodu, zdjecie kola.. itd..
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

KonradMK 
Gary Muvaut

auto: B==D
silnik:: B==D
moc: B==Dkm
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 14 Gru 2005
Skąd: B==D

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

leszcze z megane klubu nie wierzą że można to szybko zrobić...
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

mi brakuje odwagi by podjac sie samemu wymiany rozrzadu, boje sie, ze bardziej zepsuje niz naprawie :D
Ale w sumie by umiec cos naprawic, trzeba najpierw pare rzeczy zepsuc :D Takie mam podejscie do spraw technicznych :)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

KonradMK napisał/a:

polecam zdjęcie 41 - świeca po uderzeniu tłokiem


Ale nawet kompletne zepsucie rozrzadu nie spowoduje ze tlok sie spotka ze swieca a jedynie z zaworami w silnikach kolizyjnych.

W renowkach cala tajemnica to zblokowanie walu i walkow po drugiej stronie silnika. Sa zeslepki, pod nimi walki na to zaklada sie specjalny przyrzad lub zamiennik i mozna bezstresowo zdejmowac pasek.
_________________
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007   

to jest tak - jak ktos Ci opowie i bedziesz mial wszystkie czesci to nie powinno byc w problemu.. widzialem jak to bylo robione w HGT i hmm... gdybym wiedzial co jest co i co mam odkrecic to moze by sie udalo.. z tym, ze ustawienie zabkow w rozrzadzie jest najtrudniejsze bo niby jest tolerancja jednego czy poltora ale zawsze lepiej jak jest "idealnie"
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9