1. pasek rozrządu obraca się ze zmienną prędkością a klinowy ze stałą?
2. pompa wodna jest napędzana paskiem rozrządu czy klinowym?
3. pasek rozrządu (sam) można wymienić w godzinę?
1. pasek rozrządu obraca się ze zmienną prędkością a klinowy ze stałą?
2. pompa wodna jest napędzana paskiem rozrządu czy klinowym?
3. pasek rozrządu (sam) można wymienić w godzinę?
1. obydwa paski są napędzane wałem korbowym a więc ze wzrostem obrotów pasek kręci się szybciej
2. Zazwyczaj pompa jest tak umiejscowiona, że jest napędzana rozrządem ale np u Dzika w Reno 5 jest paskiem...
3. Pasek rozrządu w Uno 1,0 Fire można wymienić w pół godziny w C5 V6 w 4 godziny
1. pasek rozrządu obraca się ze zmienną prędkością a klinowy ze stałą?
2. pompa wodna jest napędzana paskiem rozrządu czy klinowym?
3. pasek rozrządu (sam) można wymienić w godzinę?
1. Zmienna
2. Roznie, coraz czesciej rozrzadu, ale nie ma reguly
3. Zalezy od samochodu, w clio 2.0 nie polecam, w renault ogolnie trzeba wiedziec jak bo nie ma znakow na kolkach i bedzie klopot
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzik Czw 05 Kwi, 2007, w całości zmieniany 1 raz
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007
wymienial juz ktos z Was u siebie sam rozrzad?? Na jednym walku okej, ale jak juz sa dwa to sie boje ze cos zle ustawie i silnik do wyrzucenia
Tylko raz pomagalem staremu wymienic rozrzad w silniku V8. Czekanie na odpalenie wydawalo mi sie wieczne
u siebie bym nie próbował ale jak kumplowi silnik nie odpalał to całą gromadą wybebeszaliśmy rozrząd. generalnie wyglądało to tak:
http://darkxs.fotosik.pl/albumy/6639.html
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007
k-mart napisał/a:
wymienial juz ktos z Was u siebie sam rozrzad?? Na jednym walku okej, ale jak juz sa dwa to sie boje ze cos zle ustawie i silnik do wyrzucenia
Tylko raz pomagalem staremu wymienic rozrzad w silniku V8. Czekanie na odpalenie wydawalo mi sie wieczne
widzialem jak sie wymienia 16v na dwoch walkach. nie jest to trudne - trzeba miec tylko odpowiednie krzywki do ustawienia walkow i juz.. pomijajac rozkrecenie polowy przodu, zdjecie kola.. itd..
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007
mi brakuje odwagi by podjac sie samemu wymiany rozrzadu, boje sie, ze bardziej zepsuje niz naprawie
Ale w sumie by umiec cos naprawic, trzeba najpierw pare rzeczy zepsuc Takie mam podejscie do spraw technicznych
Ale nawet kompletne zepsucie rozrzadu nie spowoduje ze tlok sie spotka ze swieca a jedynie z zaworami w silnikach kolizyjnych.
W renowkach cala tajemnica to zblokowanie walu i walkow po drugiej stronie silnika. Sa zeslepki, pod nimi walki na to zaklada sie specjalny przyrzad lub zamiennik i mozna bezstresowo zdejmowac pasek.
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 05 Kwi, 2007
to jest tak - jak ktos Ci opowie i bedziesz mial wszystkie czesci to nie powinno byc w problemu.. widzialem jak to bylo robione w HGT i hmm... gdybym wiedzial co jest co i co mam odkrecic to moze by sie udalo.. z tym, ze ustawienie zabkow w rozrzadzie jest najtrudniejsze bo niby jest tolerancja jednego czy poltora ale zawsze lepiej jak jest "idealnie"
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach