Najważniejsze to znaleźć drogę wewnętrzną, wtedy policja wystarczy że jest poinformowana o samym fakcie, nie musisz z nimi nic ustalać ani nie robią żadnego odbioru trasy tudzież innych formalności które zazwyczaj nie idą zbyt gładko. Do obstawy bierzesz strażaków plus jakiś kumatych z radiami, karetka i wóz strażacki na drodze wewnętrznej nie są wymagane (lepiej mieć dla własnego dupochronu) Zgodę na zamknięcie drogi wewnętrznej wydaje zarządca drogi np. wójt/burmistrz. Na drodze publicznej jest to już bardziej skomplikowane, papiery do starostwa na 30 dni przed imprezą, zgoda policji, odbiór trasy przez nich, plan zabezpieczenia itp itd, wtedy wymagania jak podczas normalnego rajdu.
Mozesz wyjasnic szerzej czym jest droga wewnętrzna? Wg mnie kazda asfaltowa droga jest drogą publiczną, a 1,5km "niczyjego" asfaltu znalezc jest nie łatwo.
U nas są to np. drogi osiedlowe, drogi prowadzące do niektórych zakładów np. wodociągi, drogi w strefie przemysłowej. My dostaliśmy wykaz takich dróg ze starostwa, niestety takich o długości powyżej 1 km z zakrętami jest jak na lekarstwo, chociaż zdarzają się perełki jak ta dzisiejsza o której do środy nie wiedziałem że w ogóle istnieje.
auto: RS
silnik:: 2.0
moc: 172km Pomógł: 14 razy Dołączył: 03 Sie 2010 Skąd: z kątowni
Wysłany: Nie 26 Sie, 2012
Naczytałem się ostatnio u nas na forum relacji z różnych td z Poznania,Ułęża,Kielc itp.,że postanowiłem sam gdzieś ruszyć.
Wczoraj odbyła się IV eliminacja Classic Cup Auto na lotnisku na Ułężu. Startowałem w grupie II klasie do 1600.
Trasa była dość techniczna,pogoda dopisała więc slikersy można było założyć i w drogę. Każdy robił po 5 przejezdów z których wszystkie liczyły się do wyniku końcowego,więc trzeba było uważać by nie złapać taryfy.
Fieścina się spisała i udało się zająć 12 miejsce w grupie na 28 samochodów tuż za Porsche 924 i resztą mocniejszych aut. Z tyłu zostało tez pare mocnych aut.
W klasie do 1600 zajeliśmy 1 miejsce z 15s przewagą nad kolejnym zawodnikiem. Gdyby nie taryfa było by jeszcze lepiej
Ogólnie gdyby liczyło się tylko jedno najlepsze kółko w gr II byłbym w okolicach 5-6 miejsca.
Ta fura mnie mega zadziwia!! Czasy robiliśmy lepsze od E30 is i podobne do Civica EK4 VTI czy Astry GSI
Karwa koniec sezonu a mi przyszła ochota na upalanie Chyba się zapisze do Kaji na Ułęż 9 września
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Nie 26 Sie, 2012
gratulacje!
nie 9tego! ustawmy się na ten następny termin!
a w ogóle to weź clio raz przegoń, może się okaże, że Stf ma się wkońcu z kim ścigać
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach