Wysłany: Wto 10 Kwi, 2007 Zlote mysli mechanikow, moze by taki spis zrobic
Witam
Dzisiaj przez 4h towarzyszylem pewnemu mechaniorowi przy wymianie paska klinowego w clio. Tak, to tyle trwa temu kto wie jak to zrobic. Na szczescie ASO kasuje ryczaltem za pozycje "pasek w clio" ok. 100PLN. Nikt taniej tego nie zrobi.
Gosc zlozyl juz kilka rajdowek, w tym kilka renuarow, Lukasz na bank goscia zna.
Gosc ten skladal clio sporta od zera.
Teoretycznie nic tylko pytac i sluchac i uslyszalem:
"megane maxi mialo ponad 300KM z 1.6"
"r5 turbo ma 1.8 lub 2.0"
jak zapytalem czy drazyl roznice w clio II i clio III to stwierdzil ze podstawowa to turbo
dziku, daj mi prosze namiar gdzie to robiles, bo jak rozumiem wymieniales sam newralgiczy pasek alternatora? ja juz sie powoli przymierzalem do calego rozrzadu zeby ten pasek zmienic (a to juz 2000tys robi) bo nie wiedzialem ze da sie oddzielnie. czy ten pasek napedza tez klime?
Tak, pasek napedza klime, pompe wody, wspomaganie i alternator.
Wymienia sie pasek + napinacz.
Napinacz sam w serwisie kosztuje prawie 900PLN.
A kit: pasek + napinacz + rolka prowadzaca... ok 500PLN. Wybralem to drugie.
Ale pomimo pieprzenia takich głupot ludzie mu zawierzają (jest takie słowo??) i teraz buduje CTRa do rallycrosu
O CTR'ze sie chwalil, mi mowil ze clio phIII ma 195KM.
Nie wierzyl mi jak powiedzialem ze 1KW=1,36kW i mowil ze lambda 1 to 13.
Polozyl mnie na lopatki jak opowiadal o "strojeniu" clio sporta ktorego zbudowali, podobno zadna hamownia w Wawie nie mogla go zmierzyc i do Opola jezdzili na pomiar, wracali na zmiane programu i znowu do Opola na pomiar, powtarzali tak kilka razy :570:
Jedno trzeba przyznac, kluczem dobrze w clio kreci, sprawnie mu to idzie, ale lepiej go nie sluchac.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Czw 12 Kwi, 2007
dzik napisał/a:
Polozyl mnie na lopatki jak opowiadal o "strojeniu" clio sporta ktorego zbudowali, podobno zadna hamownia w Wawie nie mogla go zmierzyc i do Opola jezdzili na pomiar, wracali na zmiane programu i znowu do Opola na pomiar, powtarzali tak kilka razy
Do Majer techu jeżdzili.. ale na seryjnym kompie wysstrojonym auto ma 210KM co dla niektórych w Wawie jest problemem
_________________ when the flag drops the bullshit stops
a tu jest egzemplarz 212KM na wałakch Catcams, Supersprint oraz Superchips - czyli to co Pan Poniedziałek określił jako bardzo kiepską angielską firmę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach