Pitt ale co za problem podjechać do serwisu i niech wyciągną kierę i włożą na parę dni inną. To są najczęściej 2 klipsy od poduchy i jedna śruba mocująca kierę na wieloklinie.
w sumie żaden, ale skoro ta firma z Pabianic też robi dobrze robotę to po co kombinować
imponuje mi tylko galeria zdjęć tej firmy z Lubania...
tak się właśnie powinno reklamować usługi
znajomy mi polecił Pabianiczanin, więc nie ma co na siłę wyszukiwać innych, zakładam że większa cześć tych firm robi podobnie robotę
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pon 08 Paź, 2012
wkręty, pręty, zatrzaski, co firma to urodzaj. Ja też sam ściągałem kierę w clio czy innych moich autach, ale w tych nowych "padłach" są te czujniki skrętu, taśmy itp. Wolę dać 50zł i mieć pewność że kto inny odpowiada za uszkodzenie tego.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 09 Paź, 2012
Ja najpierw pytam ile czasu zajmie jakaś czynność a potem ile r/h kosztuje To najprostsza metoda żeby za jakąś gównianą czynność nie dostać rachunku na milion pesos w ASO.
widzialem robote i jednych i drugich i generalnie kierownice ogarnaily obydwie firmy calkiem ok chociaz nie wiem jak teraz armj bo paru pracownikow swoje manufaktury pootwieralo
rozmawiałem z TapCarem, bardzo miły człowiek, wyjaśnił, poinstruował, ale terminy mają na 2 tyg. w przód dlatego też ogarniam jutro tych pierwszych
z rozmowy także wynikało że wiedzą o co cho
problem u mnie jest taki że mam podgrzewaną kierę i nowa skóra musi być naciągnięta na starą... jak dla mnie może być bo lubię grubsze kierownice, zresztą z tego co mi mówił to nie będzie dużo grubsza
zdam relację po
co do Lubania i BM Customs, odpisali mi że nie obszywają ogrzewanych kierownic, szkoda...
ale nie ma tego złego... właśnie wróciłem z Łodzi, kiera i gała obszyta
robota mega dobra, serio, jestem raczej z tych czepliwych, ale tutaj robota jest profi, tak jak chciałem
pierwotnie była opcja że nowa skóra będzie nałożona na starą bo w przypadku grzania bardzo łatwo uszkodzić nitki, na szczęście udało się zerwać starą i zrobić jak należy, ogrzewanie oczywiście działa
na łączeniu skóry perforowanej z gładką musiała zostać zrobiona zakładka bo normalnie nacina się kierownice i jest bardziej na płasko, i tu znowu kłaniają się zalety posiadania grzanego koła... nie można nic nacinać
na szczęście nic a nic to nie przeszkadza, za wykonaną robotę daję 10/10 i szczerze polecam
http://armj.com.pl/
tak na marginesie... cieszmy się z naszych warszawskich dróg... to co mamy to bajka w porównaniu do Łodzi
w związku z tym miałem nawet drobny incydent, ale udało się go ogarnąć
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 10 Paź, 2012
PiTT, Czy jakiś ranking cenowy był? Pewne jest że decydowało u Ciebie jakość a nie cena, ale tak ciekaw jestem czy duże rozbieżności były pomiędzy firmami.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach