auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Sob 27 Paź, 2012
kolektor od 350-500
komp w sumie nie ma racji bytu bo u mnie lepszy soft jest za 600zl
walek - zapytaj u saxoruleza ile nowy w catcams I licz polowe z tego,
ale do tego trzeba by mieć jeszcze wydechowy.
nowe graty w RST sa niedostępne.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012
Jeśli ktoś wie jak to poskładać to 190KM powinno być. O ile seria trzymała 169-172KM
Można wgrać, ale myślę że łatwiej jelenia znajdziesz na coś firmowanego z nalepką Renault sport.
Program RS ma bardzo wysoką odcinkę okolice 8k. na zegarze to będzie 7800-7900 a rzeczywiste nawet ponad 8k tak z logów wynika, ma słabszy dół, natomiast na plus wylączoną drugą sondę lambda.
Jeśli myślisz o budowie takiego auta to da się jeszcze z 5KM ugrać dolotem i kolejne2-3 indywidualnym strojeniem.
to miałaby być czysta Nka, więc zabawy z dolotem chyba nie wchodzą w grę, ale jeśli jeszcze pare km można ugrać Twoim programem to mogłoby być prędko wydech jest na kacie i tłumiku końcowym, ale to już chyba nie robi różnicy.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 28 Paź, 2012
Inaczej, program który ja wgrywam poprawia dół względem programu z RS. Natomiast indywidualnym strojeniem można jeszcze trochę powalczyć ale kasa juz inna wtedy.
Co do Nki niestety jest dużo sprzecznych informacji. w PL wszyscy twierdzą że tylko Ssący wałek jest Nkowy. a Francuzi twierdzą że są 2 i są 3 sposoby ustawienia wałków.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach