na 4 przepustnicach w rozumieniu ITB/trabki/throttle bodies bedzie palil jak smok nie mowiac o halasie. Na tani bolt on bym tez nie liczyl and przyrosty spore ale stosunek cena/moc raczej srednio
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 16 Gru, 2005
dlatego szukamjakiejś alternatywy.. będe coś grzebał z moja przepustnicą jak odbiore saxusia z warsztatu.. chce powiększyć srednicę. Zobaczymy co z tego wyjdzie.... zastanwiam się czy trzeba go będzi stroić pod ten zabieg.. bo więcej pwietrza dostanie czy nie ma to sensu..?
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Pią 16 Gru, 2005
dlatego robi się eleganckie air boxy do tego..
albo zakłada małe stożki n akońcu. sa metody
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 16 Gru, 2005
Kolektor z C2 VTS postaram sie zalatwic ale ine obiecuje popytam w czesciach moze by mieli jakiegos vts c2 w stanie po totalnej kasacji,zaraz wysle meila ale nie obiecuej.jak cos bede mial to napisze na GG albo na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach