Jak to dokladnie dziala?? Czy w kazdym samochodzie montuje sie go miedzy pompe benzynowa a silnik??
Mam mozliwosc kupna takiego regulatora w niewysokiej cenie i chcialbym wiedziec czy jest sens montowania takiego czegos w seryjnym samochodzie.
Kazdy samochod ma seryjnie.
Znajduje sie za listwa paliwowa, upuszcza nadmiar do baku.
Masz na mysli chyba REGULOWANY regulator cisnienia, bo te seryjne reguluja na okreslone cisnienie (ok 3 bar) a regulowanym mozesz je podniesc/zmniejszyc.
Jest to sposob na
- zwiekszenie wydajnosci wtryskiwaczy w rozsadnym zakresie
- zwiekszenie dawki paliwa, ale po calosci, poprostu komputer bedzie lal wiecej niz planowal
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Nie 22 Kwi, 2007
ciężko mówić o minimalnych bo zależy to od samochodu i seryjengo regulatora jak jest założony. W przypadku silnika TU5J4 (ten z Saxo) seryjna pompa starcza śmaiło do 160KM
czyli przyrost 25%
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Nie 22 Kwi, 2007
myśle ze zalezy jakiego rodzaju przeprowadzasz modyfikacje , kiedys jakiś typek na SR.pl się tym bawił i przy serii dawało to juz jakieś przyrosty . I przy kolejnych modach poprostu dostroił ciśnienie do wymaganych potrzeb i było dobrze:)
P.S. Tak w ramach wyjasnien bo lekka glupote oczywsice strzelilem. Najczesciej regulator zmienia cisnienie w zaleznosci od cisnienia w kolektorze. Tzn wzrost o 1bar to paliwa wiecej o 1bar. Dlatego ze wtryskiwacz dziala na zasadzie roznicy cisnien. Gdyby spadlo cisnienie w kolektorze to ten sam czas wtrysku dostarczy wiecej paliwa.
_________________
Ostatnio zmieniony przez dzik Nie 22 Kwi, 2007, w całości zmieniany 1 raz
Oczywiscie taniej podpasowac od innego samochodu.
Masz 1.6 na 99% 2.0 z tej samej rodziny ma wieksze wtryski. Trzeba sie tylko upewnic czy producent dla polepszenia humoru dlubiacych nie zastosowal innych mocowan itp.
Tak na szybko co w katalogu znalazlem, niestety nie mam symboli silnikow.
Twoje to 226 jak pisales kiedys, dosc duzo, w 1.6 zazwyczaj sa w okolicach 130-160
jakies 2.0 citroena ma 240ccm
ale 2.0 turbo na bank ma wieksze jeszcze.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach