auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013
o łozyskach nie myslałem.. dwa tak jak juz to gdzieś wczesniej napisane jesli buda jest rozebrana do ZERA, idzie do malowania-spawania, spokojnie mozna sobie na takie rzeczy pozwolic.. Nie wycinałem nie wiadomo czego, chocby Badi i srylion innych rally nie ma tych mocowań u siebie... Ew. trzeba uswiadomisc Adama Kozaka i jeszcze kilkanascie innych osob, ze jest to gra warta swieczki i niech tego nie ruszają
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013
Nie wiem skąd ten hejt...
Byli tu tacy na forum co na tor zalewali nieustannie po 10l beny żeby była lżejsza fura. Nikt się nie śmiał, wszyscy spinali d*pę żeby też zrobić szybkie kółko.
Jarek, czym pozbywałeś się tych zgrzewanych elementów (np. to od ręcznego itd.)?
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Śro 23 Sty, 2013
Wlaśnie nie wiem o co chodzi. Greg jak ważył graty wyrzucane na śmietnik też nie spotkał się z taką szyderą. Wiadomo, że 1kg o który zawalczył Jarek-malopolska to nie dużo ale z drugiej strony robi coś czego jeszcze nikt na forum nie robił- i samo w sobie jest to ciekawe. Poświęca swój własny czas i dzieli się efektami, a wnioski czy warto (bądź nie) każdy podejmie sobie sam nie marnując przy tym ani minuty swojego własnego czasu.
P.S. A jeśli pojawi się odwieczny argument, że lepiej się wysrać przed startem niż tyle narobić, pamiętajcie- jarek-małopolska też się może wysrać i będzie wtedy od was szybszy
malo wiarygonde... po kazdym wycieciu powinienes wazyc saxo a nie to co wyciales
po mojemu troche bez sensu.. ameryki sie nie da odkryc w tym co sie da wyrzucic, a auto stoi w miejcu czlowiek rdzewieje a pozniej sie dziwi czemu przegrywa....
jezdzic jezdzic jeszcze raz jezdzic a pozniej jak sie nam wydaje ze jestesmy szybcy to trzeba dalej jezdzic a jak przegrasz rajd o 0,01sek. to sie zastanowic czy auto moze byc szybsze
_________________ Młody
"Teraz prędko, zanim dotrze do nas, że to bez sensu. "
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Czw 24 Sty, 2013
Ehhh... Kolega ma możliwość to niech tnie wszystko do "0" zgodnie z homologacją i regulaminami. To wszystko przełoży się na osiągi, a łatwiej się wygrywa szybkim autem niż wolnym.
Ja nie miałem czasu na wycięcie wszystkiego co chciałem z odbudowanej Astry wyciąć ale i tak wywaliłem sporo balastu względem tej pierwszej. I to się opłaciło - względem serii w osiągach to już jest przepaść mierzona długością tirów, natomiast przy lichych 160 koniach moja Astra nie została jeszcze pokonana na prostej przez inne GSi, nawet takie po 190 koni. Pojadę ją na wiosnę z ciekawości powarzyć, ale obstawiam jakieś 970 kg.
Także każdy kilogram się liczy, nie ma co się zastanawiać - trzeba ciąć i pruć co tylko się da na zdrowy rozsądek i na co pozwalają przepisy. A jak jest klata to do tego laminaty i poszedł
Ja na siłce już 4 kilo zbiłem na sezon, co prawda zapas mam jeszcze spory ale trzeba walczyć
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach