Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Tokarz ślusarz akrobata
Autor Wiadomość

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pon 17 Gru, 2012   

Trochę nadał w temacie.
Czy wiecie czym się rożni jeżlei chodzi o zakres łożysko samonastawne vs wahliwe ?
 
 
 

BNU 
Tanio skręcam długopisy na akord
Warcy Rycy Cescy!


auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4 T8
moc: tyle co u Barejkikm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2011
Skąd: Pruszków

Wysłany: Sob 29 Gru, 2012   

Łożyska kulkowe samonastawne są to łożyska kulkowe poprzeczne jednorzędowe obustronnie uszczelnione z kulistą powierzchnią zewnętrzną. Często wyposażone są dodatkowo w odrzutniki tłoczone z blachy lub masywne, umieszczone z obu stron łożyska zabezpieczające uszczelki przed uszkodzeniami mechanicznymi i stanowiące dodatkowe uszczelnienie. Łożyska takie zabudowane w oprawie z żeliwa, blachy stalowej lub z tworzywa sztucznego (poliamidu) tworzą zespół samonastawny. Łożyska w tych zespołach mają zdolność do wychyleń kątowych w granicach aż do 5° od położenia środkowego (jeżeli nie jest wymagane dosmarowywanie), dzięki czemu nie są wrażliwe na błędy współosiowości.

Łożyska te dzięki swej konstrukcji, umożliwiają łatwy montaż i demontaż, własny zapas smaru, integralne uszczelnienia i wahliwości, znalazły szerokie zastosowanie w maszynach rolniczych, budowlanych i wielu innych.

Łożyska baryłkowe wahliwe
Łożyska baryłkowe wahliwe są przeznaczone do przenoszenia znacznych obciążeń poprzecznych, choć mogą również przenosić obciążenia wzdłużne w obu kierunkach, dzięki skośnemu ułożeniu elementów tocznych. Elementami tocznymi tych łożysk są dwa rzędy wałeczków w kształcie baryłek. W czasie pracy łożyska, baryłki poruszają się po dwóch bieżniach w pierścieniu wewnętrznym i jednej, kulistej w pierścieniu zewnętrznym. Bieżnia w pierścieniu zewnętrznym umożliwia wahliwość łożyska dochodzącą do 2º przy niskich obciążeniach.
Łożyska baryłkowe są produkowane z otworem walcowym i stożkowym, przy czym spotykane są otwory stożkowe o zbieżności 1:12 (oznaczenie na końcu literą K), oraz o zbieżności 1:30 (oznaczenie na końcu K30).
Konstrukcje łożysk baryłkowych z otworem stożkowym umożliwiają łatwy montaż dzięki zastosowaniu tulei wciąganych lub wciskanych.

??e to to??
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 29 Gru, 2012   

za długie, nie czytam
 
 
 

BNU 
Tanio skręcam długopisy na akord
Warcy Rycy Cescy!


auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4 T8
moc: tyle co u Barejkikm
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Lis 2011
Skąd: Pruszków

Wysłany: Sob 29 Gru, 2012   

Bart napisał/a:
za długie, nie czytam

nie musisz, nie dla Ciebie
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Sob 29 Gru, 2012   

Cytat:
zdolność do wychyleń kątowych w granicach aż do 5°

Czyli samonastawne dla moich potrzeb odpadają :) Dzięki.
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Czw 07 Lut, 2013   

odkopuje, sprawdził się jakiś?
ja potrzebuje tokarza który ogarnie dla mnie zrobienie koła zębatego, podobno cięcie laserem nie jest wystarczająco dokładne
_________________
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Czw 07 Lut, 2013   

Nie, bo auto od 1,5 miesiąca stoi na robieniu klatki.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 12