auto: Citroen Xsara 2
silnik:: Xu10j4rs
moc: 167km Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 27 Lut, 2013
Vlodarsky napisał/a:
Muzykant napisał/a:
dlatego ze zolty poliuretan za mocno pracuje, geografia sie rozjezdza
Jest twardszy od gumy i bardziej pracuje ?
widziales zdjecie?? jesli chodzi o przednia tuleje przedniego wahacza, to niestety, jest malo poli i o dziwo naprawde mocno pracuje tutaj seryjna tuleja jest wystarczajaco twarda i wytrzymala, zreszta, w niedziele bede w lomiankach to mozemy sie ustawic jakos...
_________________ Szukasz gratow do Puga, Cytryny lub Renowki?? Zapraszam
auto: Citroen Xsara 2
silnik:: Xu10j4rs
moc: 167km Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 27 Lut, 2013
mniejsza srednice tulei metalowej wewnatrz, wtedy wiecej poli by weszlo, projekt dobry, bo pasuje w 100%, nie wszystkie tuleje da sie zastapic czystym poli, tutaj dobrze by bylo zrobic jak w orginalne, gdzie przednie tulejki sa kryte metalem z obu stron styku z wahaczem w orginale pracuja tylko wnetrznosci, tutaj cala tuleja po zewnatrz.
_________________ Szukasz gratow do Puga, Cytryny lub Renowki?? Zapraszam
auto: Citroen Xsara 2
silnik:: Xu10j4rs
moc: 167km Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Lip 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 27 Lut, 2013
Poduszka wymieniona, ale dalej napierdziela, tym razem wydech, jak przestanie tluc to wszystko to bede sie mogl skupic na walorach jezdnych i sposobie zachowania na jezdni..
_________________ Szukasz gratow do Puga, Cytryny lub Renowki?? Zapraszam
Jak mialem seryjne amory i sprezyny poli dzialalo bardzo dobrze ale po zalozeniu gwintu auto zaczelo sie dziwnie zachowywac przy hamowaniu dlugi czas myslalem ze to sprawa zle ustawionego zawieszenia. A le ze zawieszenie to nie jakas robota chinczykow ktorzy niewidzieli xsary na oczy tylko zawias KW pomyslalem ze problem mozy byc gdzie indziej. Zaczolem od kupna seryjnych wachaczy i wstawieniu poli na przod.Auto zaczelo jezdzic znacznie lepiej ale tylnie simerbocki wytrzymaly bardzo krotko. Zalozylem poli na tyl i znowu to samo auto przy hamowaniu zaczyna dziwnie "skakac". Po zalozeniu seryjnych tuleji problem zniknal.
auto: Xsara VTS
silnik:: XU10J4RS
moc: 167km Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Maj 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 17 Mar, 2013
marek0k1, ja na tylne tuleje kupiłem Powerflexa. Nie stwierdziłem takieho zachowania o jakim piszesz.
Vlodarsky, jak jechałem paździerzem Muzykanta to co jakiś czas podczas hamowania słychać było stuki (strzały). Nie działo się to zawsze. Tak jakby miał tam jakiś luz. Podobno już coś tam ogarnął więc pewnie sam napisze co zrobił.
_________________ Understeer is a crime (C) Colin McRae
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach