Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Volvo S40 II polift, 2007 w górę
Autor Wiadomość

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 30 Mar, 2013   Volvo S40 II polift, 2007 w górę

Heja, czy ktoś może podzielić się jakimiś informacjami na temat wymienionego w temacie wozidła? Jestem mocno zardzewiały w temacie zwykłych samochodów, gazety moto nie miałem w ręku gdzieś od 7 lat i nie znam nikogo kto by się tym poruszał więc prośba o wszystkie opinie. Czy wóz jest ok, jakieś typowe problemy, polecane silniki, jednym słowem wszystko co wiecie.
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Mar, 2013   

który model Cie interesuje? nowy czy używany?
_________________
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Sob 30 Mar, 2013   

w dwóch słowach - focus premium :>

Tylko wszystko droższe, no bo przecież volvo :]
 
 
 

Mrozu 
nie ma żadnej rangi


auto: Rallye/VelSatis
silnik:: 1.6 16V/3.0 Dci
moc: brak/177km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 05 Wrz 2011
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Mar, 2013   

tak jak Bart napisał jest to ford focus. auto fajne, ale dość ciasne
_________________
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 30 Mar, 2013   

Pitt chyba kiedys jechal w S40 na wakacje.. jesli nic nie poyebauem :D
to sie wypowie ile miejsca w srodku :rotfl:
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 31 Mar, 2013   

Jeśli interesuje Cię info na temat V50 05 ale rok modelowy 06 to służę pomocą.

2.0 HDI 136km hamownia pokazała 151KM

165kkm przelotu
awarie:
turbo 60kkm na gwarancji
wspoma 100kkm
amory 115kkm
alternator 120kkm
górne mocowania amorów 140kkm
łożyska przód 140kkm
duze gumy w wahaczach przód 150kkm.



Te przebiegi to tak mocno orientacyjnie, podobnie z kolejnością, ale to suma awarii.

W porównaniu do corolli 1.6 E12, która ma teraz 120kkm i nic jeszcze się nie zużyło oprócz klockó i tarcz to Volvo się psuje na potęgę :rotfl:

w trasie między 120-140 pali 6 litrów.

Bart ma rację co do cen:
Łożysko do Volvo w ASO 800zł
Łożysko do Volvo w zamienniku 400zł
Łożysko do Focusa w zamienniku Ruville 250zł ( ale tu jest problem z doborem, bo jest tam czujnik ABS wbudowany, coś się tam różni odległością czegoś od czegoś i jak się nie trafi z doborem to się ASR włącza na prostej drodze :rotfl: )

Jeśli idzie o komfort to dla mnie super, ale nie jestem przesadnie wymagający.
_________________
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 31 Mar, 2013   

Śmigaliśmy z Klaudią takim prawie 2 lata, wersja USA, 2.4 benzyna 170 KM, tip-tronic (czy jak to cholerstwo sie zwie).
Bardzo fajny, wygodny samochod, Stosunkowo niewiele palacy jak na taka masę. W trasie zejsc na 8 l to nie byl zaden problem, na miejscu 9 max 10 l/100 km.
Zrobilismy nim ok 30 tys km, przez pół roku 1x w miesiącu Myślenice-Florencja.
Nigdy nie zawiódł, nie kojarzę jakichś grubszych napraw.
Sprzedalismy za bezcen (chyba byla potrzebna kasa na doinwestowanie Saxo przed sezonem 2011) bo auto bylo chujowo pomalowane (z USA przyjechal ubity w przod) i zaczely wychodzic parchy.
 
 
 

Młody Papież 
php bb modified by przemo


auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Lip 2007
Skąd: prosto z Serca

Wysłany: Nie 31 Mar, 2013   

jak rasty
_________________
       

                               "mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 31 Mar, 2013   

Pamiętam, że koledzy z konkurencyjnej wypożyczalni samochodów mieli S40 1.6D i 1.8i, z tego co kojarzę pomimo rzeźni którą przechodziły nie ulegały żadnym awariom. Co śmieszniejsze, to 1.6D wcale nie było takim mułem jak może się zdawać, a generalnie nie zużywa paliwa.
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Nie 31 Mar, 2013   

Dzięki Panowie za dawkę informacji, dobrze słyszeć, że jest to w miarę bezawaryjne wozidło. Z tego co widzę niestety dostępność na naszym rynku jest znikoma, i do tego same diesle, do których nie jestem przekonany, turbo, wtryski dwumas.
 
 
 

kamil 
Kawior, cebula, kaszanka...


auto: E39 523i
silnik:: 2,5
moc: Ile Pan Bóg Dakm
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: ŚwiątyniaOpatrzności

Wysłany: Nie 31 Mar, 2013   

Pitt jechał rocznikiem 2002, a to zupełnie inna buda.
Jedynie co jest podobne to ilość miejsca. ot takie małe kombi :)
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 31 Mar, 2013   

od 06 dolicz jeszcze FAP lub DPF jako kolejny potencjlalny problem w Dieslach.
_________________
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

GeKo napisał/a:
od 06 dolicz jeszcze FAP lub DPF


a niektóre mają jeszcze filtr cząstek stałych!
 
 
 

Maciusiowy 
Powiedź cos śmeisznego...


auto: GolfMk4
silnik:: V6
moc: 500+km
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 18 Maj 2007
Skąd: Bielsko-white

Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Bart napisał/a:
od 06 dolicz jeszcze FAP


_________________
'gdybym był młody i bez kasy, kupiłbym BRZ'
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Pon 01 Kwi, 2013   

Bart, Nie "pajacuj" :rotfl:
_________________
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 12