auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 27 Lis, 2012
faldzip napisał/a:
rasta napisał/a:
Jest ok, ja mam też tak zrobione tylko dla pewności można jeszcze śruby wkręcić w blaszki.
I na ilu BK Ci to sprawdzali?
Robił Trela i wszystko miało być według załącznika. Więc wątpię by zrobił coś co by nie przeszło badania. Z drugiej strony klatkę też się sprawa do blaszek naspawanych na kielichy i jakoś jest ok
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Śro 01 Maj, 2013
Odświeżam temat! Chcę zrobić dokładnie to samo co Przem i w końcu nie wiem: Da się, czy się nie da się?
Przem_106 napisał/a:
Mam problem z zakotwiczeniem pasa biodrowego.
Tzn w progu seryjne pasy w RC są przykręcone srubą M10 z gwintem metrycznym.
Chciałbym wykoryzstac to seryjne mocowanie i wkręcic w nie srubę oczkową do zapięcia biodrowego pasa szelkowego.
Jaco napisał/a:
:D ostatnio wpadł mi w ręce nowy katalog Sabelta i makarony mają takie śruby z gwintem metrycznym
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 01 Maj, 2013
Dla kolegów z WAW i okolic:
Na Alejach Jerozolimskich jest sklep który się nazywa ASMET.
Jest to sklep firmowy producenta śrub wszelkich.
Oczka (uszka) do pasów też można kupić w różnych rozmiarach i z różnymi gwintami, w jakościach 8.8 , 10.8 , 10,9 i wyższych.
Tyle tylko że tam to sie nie nazywa śruba oczkowa do pasów szelkowych do rajdówki tylko jest to zwykła śruba i sprzedawana jest na wagę.
Ja odkryłem ten sklep po tym jak kupiłem kilkanaście śrub w ASO FIAT'a za ponad 200pln, a w ASMET kupił bym te same śruby, prosto od producenta za... kilkanaście pln.
Dziękuje za pomuki
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: rs
silnik:: benz
moc: miljonkm Pomógł: 10 razy Dołączył: 15 Kwi 2012 Skąd: kk
Wysłany: Śro 01 Maj, 2013
a od siebie dodam, ze w clio śruby z oczkiem od sparco pasują bez problemu w miejsce śrub po belce od tylnich siedzeń, a reszte miejsc ( np wpięcie na biodrowy) wystarczy przelecieć gwintownikiem i wkręcić oczka bez pierdzielenia się (jedynie drugi pas biodrowy w środkowym tunelu trzeba szponcić blaszkę od spodu + wiercić- u mnie jeszcze doszły pasy między nogami od pozostałych dwóch z 6pkt)
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Czw 02 Maj, 2013
Barejka napisał/a:
CHRZANEK, aleje numer?
Numer rapuje aleje to Kalidov.
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Sob 11 Maj, 2013
Podsumowanie tematu:
Żadne tam śruby z Asmetu czy też ich konkurencji (nawiasem mówiąc lepiej zaopatrzonej) Fabory (www.fabory.pl). Śruby, które można tam znaleźć niestety nie sprostały moim oczekiwaniom. Albo miały za krótką szpilkę, albo za wielkie oczko, albo oczko nie było odlane z jednego kawałka metalu tylko było kawałkiem zagiętego i zaspawanego druta. Generalnie rzecz biorąc- nie o to mi chodziło.
Rozwiązanie:
Po prostu dałem standardową śrubę oczkową Sparco 7/16 UNF do przegwintowania na M10
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 11 Maj, 2013
CHRZANEK napisał/a:
Dla kolegów z WAW i okolic:
Na Alejach Jerozolimskich jest sklep który się nazywa ASMET.
Jest to sklep firmowy producenta śrub wszelkich.
Oczka (uszka) do pasów też można kupić w różnych rozmiarach i z różnymi gwintami, w jakościach 8.8 , 10.8 , 10,9 i wyższych.
Tyle tylko że tam to sie nie nazywa śruba oczkowa do pasów szelkowych do rajdówki tylko jest to zwykła śruba i sprzedawana jest na wagę.
Ja odkryłem ten sklep po tym jak kupiłem kilkanaście śrub w ASO FIAT'a za ponad 200pln, a w ASMET kupił bym te same śruby, prosto od producenta za... kilkanaście pln.
Dziękuje za pomuki
Jak szukałem metrycznych do C2 to w Asmecie nie mieli. Mieli oczkowe ale takie chyba do dźwigu o średnicy oczka 7cm+ albo ze zbyt grubym gwintem i niedostatecznie mocne <8.8. Ale to było 3-4 lata temu.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: BMW e46 320Ci
silnik:: m54b22
moc: 170km
Dołączył: 23 Mar 2012 Skąd: Warszawa
Wysłany: Sob 10 Maj, 2014
Siema, czy przegwintowanie śrub sie sprawdzilo na dluzszą metę? Gdzie to robiles w wawie? Bo jest to dla mnie chyba najlepsze rozwiazanie.
Kupilem pasy omp 4m w komplecie z srubami i nie pasuja do otworow w compact e46...
siema napisał/a:
Podsumowanie tematu:
Żadne tam śruby z Asmetu czy też ich konkurencji (nawiasem mówiąc lepiej zaopatrzonej) Fabory (www.fabory.pl). Śruby, które można tam znaleźć niestety nie sprostały moim oczekiwaniom. Albo miały za krótką szpilkę, albo za wielkie oczko, albo oczko nie było odlane z jednego kawałka metalu tylko było kawałkiem zagiętego i zaspawanego druta. Generalnie rzecz biorąc- nie o to mi chodziło.
Rozwiązanie:
Po prostu dałem standardową śrubę oczkową Sparco 7/16 UNF do przegwintowania na M10
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Nie 11 Maj, 2014
Ekonomista napisał/a:
Siema, czy przegwintowanie śrub sie sprawdzilo na dluzszą metę? Gdzie to robiles w wawie? Bo jest to dla mnie chyba najlepsze rozwiazanie.
Sprawdziło się w 100%.
Robiłem u gościa w Łomiankach: http://goo.gl/maps/BQCgw . Jeśli Ci do niego nie po drodze, to zapytaj ślusarza z okolicy- skomplikowana robota raczej to nie jest, chyba każdy powinien to ogarnąć.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach